Lost (rollspel om sserin)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Lost (rollspel om sserin)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
19 jan, 2014 15:12 |
|
Atira
Elev |
Jag fick en förfrågan av Fellrendión om jag ville vara med i det här rollspelet. Så jag hakar på och är följande karaktärer:
John Locke Clarie 19 jan, 2014 20:51 |
|
Annispop
Elev |
Fellrendión det går bra, har också någon, jag berättade lite kort om handlingen, men jag kan berätta lite mer detaljerat.
Atira: Kul att du vill vara med!
22 jan, 2014 16:32 |
|
Fellrendión
Elev |
22 jan, 2014 17:12 |
|
Annispop
Elev |
22 jan, 2014 18:27 |
|
Fellrendión
Elev |
Annispop: Ok! Men kan vi rollspela mer utifrån säsong 3 för att säsong 4-6 vet jag inte om det skulle vara så roligt att rollspela.
22 jan, 2014 18:51 |
|
Annispop
Elev |
Fellrendión: Låter bra! Har bara sett serien en gång och såg klart den i oktober, men jag vet inte hur många gånger du har sett den/när du såg den, men jag kommer inte ihåg så superduperbra vilket som händer när och hur, etc, men jag kommer ihåg det mesta!
22 jan, 2014 19:03 |
|
Fellrendión
Elev |
Annispop: Jag växte typ upp med Lost (för att min pappa och min storebror följde det) så jag vet inte heller men säsong 3 är den säsongen där de första gången visar Hydraön och i Dharmaville.
22 jan, 2014 19:55 |
|
Atira
Elev |
22 jan, 2014 20:53 |
|
Annispop
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Annispop: Jag växte typ upp med Lost (för att min pappa och min storebror följde det) så jag vet inte heller men säsong 3 är den säsongen där de första gången visar Hydraön och i Dharmaville. Ok, när Kate, Jack och Sawyer blir inlåsta i burar och det?
23 jan, 2014 18:37 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Lost (rollspel om sserin)
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen