The Staircase (Roll för erfarna)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The Staircase (Roll för erfarna)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minihäst
Elev |
Nej tack, jag är inte med, tyvärr :c
Orkar inte riktigt med ett nytt roll just nu, men det är verkligen en awesome idé, så jag kommer antagligen läsa det :3 Haha, tack för taggningen btw❤ another day, another slay 8 jan, 2014 16:20 |
|
Amaanda
Elev |
Skrivet av Minihäst: Det är helt okej, friend ^__^Nej tack, jag är inte med, tyvärr :c Orkar inte riktigt med ett nytt roll just nu, men det är verkligen en awesome idé, så jag kommer antagligen läsa det :3 Haha, tack för taggningen btw❤ Kram till dig. ♥
8 jan, 2014 16:57 |
|
Borttagen
|
Jag sitter här och kan inte riktigt bestämma mig. Gillar handlingen och allt men vill inte ta vatten över huvudet så att säga.
8 jan, 2014 17:17 |
|
DarkBells
Elev |
8 jan, 2014 20:15 |
|
Amaanda
Elev |
8 jan, 2014 20:25 |
|
Borttagen
|
Okej, jag hoppar gärna in lite fint ifall jag får. (a)
8 jan, 2014 20:28 |
|
AlexZz
Elev |
8 jan, 2014 20:31 |
|
Amaanda
Elev |
Skrivet av Borttagen: yey, toppen! Det är awesome att du bestämde dig för att vara med tillslut Okej, jag hoppar gärna in lite fint ifall jag får. (a) Nu är det fullt! ;P
8 jan, 2014 20:31 |
|
Borttagen
|
Bara en snabb fråga, när du skriver ungdomar vilka åldrar tänker du dig emellan?
8 jan, 2014 20:32 |
|
Amaanda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jadu, inte fööör gamla helt enkelt. X) Kanske mellan åldrarna 15-25 eller nåt. Bara en snabb fråga, när du skriver ungdomar vilka åldrar tänker du dig emellan?
8 jan, 2014 20:34 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen