prs mellan Matilda Lestrange och ginnyw123
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs mellan Matilda Lestrange och ginnyw123
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginnyw123
Elev |
"Inte så mycket." svarar jag "Mest vart hemma, åkte över till Skottland en vecka."
"Jag var i Rom två veckor, det var asgrymt!" säger Jacob bredvid mig. "Du då?" frågar jag Cate.
8 jan, 2014 15:05 |
|
Borttagen
|
"Jag var i Frankrike i en vecka annars inte så mycket", svarar jag.
Jag ler, resan till Frankrike var tråkig men det säger jag inte. 8 jan, 2014 15:09 |
|
ginnyw123
Elev |
"Kul" svarar Alyssa. Jag nickar.
Vi åker förbi gröna, böljande landskap. Det är vackert, tänker jag, fast på något sätt har jag svårt att uppskatta det. Synd, faktiskt. Någon gång i bland åker vi förbi ett enstaka hus eller små byar, och de två första timmarna på tåget går fortare än någonsin.
9 jan, 2014 18:43 |
|
Borttagen
|
Jag suckar lite när tåget åker förbi kulle efter kulle, hus efter hus.
Det är inte det att jag inte vill tillbaka till Hogwarts, men nu ser man bara lovet passera lika fort som tåget går. 9 jan, 2014 18:45 |
|
ginnyw123
Elev |
Vi kommer fram till Hogsmeades tågstation när det har mörknat. På perrongen är det packat med elever och jag och mina vänner banar oss fram mellan förvirrade förstaårselever och sätter oss i en vagn som tar oss till skolan.
12 jan, 2014 19:20 |
|
Borttagen
|
Jag sätter mig ner i vagnen, äntligen är vi framme jag vet att det här året kommer innebära mycket plugg.
"G.E.T prov i år då", säger jag. 12 jan, 2014 19:23 |
|
ginnyw123
Elev |
"Japp" säger alla i en tyst kör.
"Det är inte lätt att glömma" tillägger jag. Vagnen drar iväg mot Hogwarts ståtliga slott, som står och väntar på att det ska bli fullt av elever igen. Jag har en känsla att trots GET-proven, så kommer detta år bli ett rätt så bra år.
12 jan, 2014 19:27 |
|
Borttagen
|
"Tror ni det blir mycket plugg?", frågar jag för jag vet inte om jag skulle orka med det, jag gillar praktiska saker men teori är inte ¨något jag gillar
12 jan, 2014 19:31 |
|
ginnyw123
Elev |
12 jan, 2014 19:33 |
|
Borttagen
|
"Ja, får väl göra mitt bästa, det brukar ju gå bra men att plugga är ändå inte min grej", säger jag.
12 jan, 2014 19:34 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen