Tokio Hotel rollspel (prs)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Tokio Hotel rollspel (prs)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Ja. Sade jag.
- Gryffindor! Ropade hatten om en stund och applåder hördes över hela salen. Jag drog ett djupt andetag. Nu var det min tur. Tom gick och satte sig vid gryffindor bordet och jag gick fram till stolen och satte hatten på mig. Hatten tvekade inte alls och jag hade heller inga problem med rodnad. - Slytherin! Ropade hatten och applåder och visslingar hördes från slytherin bordet. 4 jan, 2014 22:22 |
|
Queen Boo
Elev |
Min tur. Jag visste var jag skulle hamna redan innan hatten sattes på mitt huvud. Eller, sattes på mig huvud? Nuddade vid mitt hår typ. Idag hade jag fixat håret noggrannare än vanligt.
"Slytherin! " ropar hatten. Jag ler och går mot slytherinbordet. Det hörs besvikna sucksr från gryffindorbordet, men jag ser att tre tjejer med svartfärgat hår redan klänger på Tom jag är jättecoolig älska mig plz 5 jan, 2014 00:45 |
|
Borttagen
|
Jag satte mig vid bordet och sparade en plats för Bill brevid mig. Gustav hamnade i gryffindor han med och satt nu brevid Tom och försökte få bort de 3 tjejerna. 4 tjejer rusade fram till mig och bad om min autograf.
- Ta det lugnt. Ni har hela året på er för att få en autograf. - Oh my god, han pratade med mig. Sade en av tjejerna ivrigt. 5 jan, 2014 00:53 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag skrattar lågt. "Vi är bara människor, vet ni. " ler jag. "Bara för att vi har talang betyder det inte att vi är bättre än alla andra" tjejerna tittar storögt på mig. "Gud så ödmjuk han
är! " viskar en av dom. Några fler kommer fram, men den jag lägger märke till mest är en söt mörkhmörkhårig flicka som står tyst i bakgrunden. Samtidigt hör jag någon ropa bakom mig "Bög!" ivdapivda? jag är jättecoolig älska mig plz 5 jan, 2014 01:19 |
|
Borttagen
|
- Bög är inget skällsord! Säger jag glatt och flinar till tjejen som hade ropat "bög" bakom Bill.
- Sätt er på era platser. Säger Dumbledore barskt och sveper med blicken över salen. 5 jan, 2014 20:05 |
|
Queen Boo
Elev |
"Nej, och inte heller något jag är" ler jag.
jag är jättecoolig älska mig plz 5 jan, 2014 20:09 |
|
Borttagen
|
Dumbledore börjar prata och snart kommer maten fram på bordet.
5 jan, 2014 20:12 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag börjar äta
jag är jättecoolig älska mig plz 5 jan, 2014 20:13 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Tokio Hotel rollspel (prs)
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen