Rolspel - glina2 & renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rolspel - glina2 & renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
Jag gick runt hörnet och en skylt bredvid den närmaste dörren förklarade för mig att det här var sal tre. Dörren stod lite öppen. Läraren var inte där än så det var ganska stökigt och alla sprang omkring och kastade sudd och pappersbollar. När jag försiktigt tog ett kliv över tröskeln tystnade dem flesta och tittade på mig.
4 jan, 2014 20:14
|
|
Borttagen
|
Jag satt och tittade ut på dem vinande träden som åkte hit och dit i vinden,
4 jan, 2014 20:19
|
|
Borttagen
|
Dom andra började ta sina platser och jag såg mig omkring för en ledig.
4 jan, 2014 20:23
|
|
Borttagen
|
Jag gillade naturen.
Det var väldigt vackert med dem röda höstlöven mot dem fortfarande gröna.
Jag älskade hur naturen verkligen sprakade i färger så här års.
4 jan, 2014 20:26
|
|
Borttagen
|
Läraren klev in genom dörren.
4 jan, 2014 20:27
|
|
Borttagen
|
-Penelope Fitz - lärare på halvtid-
-
"Åh... Du måste vara Aria monroè." Sa jag och gled in i rummet.
"Klassen, små sötnosar, detta är er nya kamrat. Gå och sätt dig nu." Mumlade jag och viftade åt henne.
4 jan, 2014 20:31
|
|
Borttagen
|
Jag såg mig omkring och sjönk ner på en stol bredvid en kille längst bak i ett hörn av klassrummet.
4 jan, 2014 20:33
|
|
Borttagen
|
"Hej." Sa jag kort när jag hörde hur någon satte sig.
4 jan, 2014 20:39
|
|
Borttagen
|
Jag vände mig mot honom och försökte fånga hans blick.
"Hej" sa jag och log lite smått.
4 jan, 2014 20:41
|
|
Borttagen
|
Jag vände mig om och mötte hennes blick i någon sekund.
Sedan stirrade jag direkt ner i bordsytan och svalde.
4 jan, 2014 20:43
|
Du får inte svara på den här tråden.