Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rolspel - glina2 & renesmee cullen 1

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolspel - glina2 & renesmee cullen 1

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag gick runt hörnet och en skylt bredvid den närmaste dörren förklarade för mig att det här var sal tre. Dörren stod lite öppen. Läraren var inte där än så det var ganska stökigt och alla sprang omkring och kastade sudd och pappersbollar. När jag försiktigt tog ett kliv över tröskeln tystnade dem flesta och tittade på mig.

4 jan, 2014 20:14

Borttagen

Avatar


Jag satt och tittade ut på dem vinande träden som åkte hit och dit i vinden,

4 jan, 2014 20:19

Borttagen

Avatar


Dom andra började ta sina platser och jag såg mig omkring för en ledig.

4 jan, 2014 20:23

Borttagen

Avatar


Jag gillade naturen.
Det var väldigt vackert med dem röda höstlöven mot dem fortfarande gröna.
Jag älskade hur naturen verkligen sprakade i färger så här års.

4 jan, 2014 20:26

Borttagen

Avatar


Läraren klev in genom dörren.

4 jan, 2014 20:27

Borttagen

Avatar


-Penelope Fitz - lärare på halvtid-

-

"Åh... Du måste vara Aria monroè." Sa jag och gled in i rummet.
"Klassen, små sötnosar, detta är er nya kamrat. Gå och sätt dig nu." Mumlade jag och viftade åt henne.

4 jan, 2014 20:31

Borttagen

Avatar


Jag såg mig omkring och sjönk ner på en stol bredvid en kille längst bak i ett hörn av klassrummet.

4 jan, 2014 20:33

Borttagen

Avatar


"Hej." Sa jag kort när jag hörde hur någon satte sig.

4 jan, 2014 20:39

Borttagen

Avatar


Jag vände mig mot honom och försökte fånga hans blick.
"Hej" sa jag och log lite smått.

4 jan, 2014 20:41

Borttagen

Avatar


Jag vände mig om och mötte hennes blick i någon sekund.
Sedan stirrade jag direkt ner i bordsytan och svalde.

4 jan, 2014 20:43

1 2 3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolspel - glina2 & renesmee cullen 1

Du får inte svara på den här tråden.