De 10 sista
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > De 10 sista
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vet att man kan det men det kä
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hm om det blir jag form så kommer jag glömma allas namn på sina karaktärer Man kan skriva sin karaktärs namn i början av sitt inlägg. Vet att man kan det men det är lättare för mig att skriva i tredje person 4 jan, 2014 12:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tänker vara kille iaf Hm beror på om alla kommer vara tjejer och det kommer skrivas i jag form så kommer inte jag gå med Jag är kanske med men vill inte att bara jag ska vara killen för om jag gårvmed kommer jag vara kille Men ska alla vara gömda på samma plats elr?... 4 jan, 2014 13:41 |
|
Borttagen
|
Men, vi kör inte i jag-form va?
4 jan, 2014 13:56 |
|
the marauder
Elev |
4 jan, 2014 14:49 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Japp här Skrivet av Borttagen: IvdaPivda Horrokruxen Tack för tagningen Erin, jag är med! Vart skriver man sin mall, här eller uggla? Här antar jag Jag taggar er som vill vara med senare Man får välja om man skriver jagform eller tredje person, jag kommer skriva jagform iallafall jag är jättecoolig älska mig plz 4 jan, 2014 14:49 |
|
Trädkatten
Elev |
Jag vill jätte gärna vara med!
Skriver mall, tihihi. :3 Mall: Namn: Osric Milligan Ålder: 16 Kön: Pojke Personlighet: Rollas fram... Familj och bakgrund: Hans föräldrar dog väldigt tidigt, men han hade tre småsyskon och eftersom att deras föräldrar inte hade så mycket pengar så var han tvungen att stjäla, han blev en tjuv. Gömställe: Gömmer sig i ett hus. Bra på: Smyga, gömma sig, dyrka upp lås, ljuga, är bra på att sy. Dålig på: Slåss, har svårt att vara ärlig, dåliga på allt som finns inom hemkunskapen. Utseende: Mörk brunt hår som är väldigt rufsigt, har lugg, ljus bruna ögon, fräknar, ljus hy, medellång. Övrigt: - EDIT: Jag ändrar min mall så att jag också har familj&bakgrund. c:
4 jan, 2014 18:49
Detta inlägg ändrades senast 2014-01- 4 kl. 19:46
|
|
Borttagen
|
Är med men andvänder min egen mall om det är okej
Namn: Lukas ålder: 17 år kön: kille familj och bakgrund: Lukas familj dödades i kriget endast han överlevde då en bomb sprängde hans hus så det rasade hans mamma lyckades få ut Lukas ur huset men innan någon annan i familjen han ut ur huset så rasade huset ihop. Lukas har sedan dess gömt sig i ett övergivet litet hus inne i skogen. Styrkor: Han är bra på att smyga, gömma sig och att vara tjuv utan att någon märker det svagheter: Han kan börja skratta åt dåliga skämt och han får ibland skrattanfall så mycket att han tappar andan. Han kan inte se blod utan att må illa övrigt: Han drömmer ibland mardrömmar om när hans familj dog ![]() 4 jan, 2014 18:59 |
|
the marauder
Elev |
Skriver en mall nu
Namn: Julian Eccleston Ålder: 15 Kön: Pojke Familj och bakgrund: Julians familj arbetade på olika krigssjukhus, och Julian hjälpte ofta sina föräldrar att ta hand om de skadade. Julians far och syster dog när en bomb slog ner i ett av sjukhusen de jobbade på, medan Julians mamma blev skjuten och dog av skadorna. Gömställe: Ett övergivet sjukhus. Bra på: Läkekonst, att ta hand om sår och skador, gillar att ta hand om människor i största allmänhet. Dålig på: Slåss, att stå upp för sig själv, är väldigt naiv och litar alldeles för lätt på folk. Utseende: Svart hår, grå ögon, mörk hy, ganska kort. Övrigt: - 4 jan, 2014 19:17 |
|
Borttagen
|
Gud, ska alla vara killar eller? xD
4 jan, 2014 19:19 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag funderar på att gå med, men då är jag osäker över en sak, skriver man i tredjeperson, för om alla skriver i jag-form blir det bara svårt att komma ihåg namn och det slutar med att jag kommer kalla alla andra för "jag".
4 jan, 2014 19:25 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen