Den stora räddningen [Öppet rollspel]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den stora räddningen [Öppet rollspel]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
24 jan, 2014 18:22 |
|
Trädkatten
Elev |
Åh vad bra att alla vill fortsätta!
Men vart någonstans ska vi börja? Ska vi börja i byn Rendon? Och VEM ska börja? :3
24 jan, 2014 18:27 |
|
Borttagen
|
Kan vi göra
24 jan, 2014 19:40 |
|
Isse Weasly
Elev |
Jag är gärna med!
Mall: Namn: Shadow Amber Ålder: 11 Art: Dvärg Blanding eller Fullblod: Blandning Utseende: Ca 130 cm lång, kraftig kropp, brunt gyllende hår som ser ut att vara till någon decimeter över midjan då hon har fläta men går nästan ner till knäna. Mörka ögon (Ingen kan nämna vilken färg) som reflekterar hennes känslor. Personlighet: Håller sig gärna i bakgrunden men kan skrika till och vara en bra ledare. Mer rollas fram. Familj och bakrund: Hittades på en klle av den som leder samhället. Levt lyxigt och alltid trott att hon är ren. Har amnesi, använder ordet "GulSkugga" som nyckel så hon vet att hon träffat personen förut. Gillar inte blandnigar och nekar fortfarande att hon är "smutsig". Vapen: Gömda knivar, vassa saker och liknande överallt bland sig. Övrigt: Hon är mogen för sin ålder gällande allt, folk kan tro hon är äldre ibland för hon ser även äldre ut på utseendet även om hon är kort. Typ ingen kan gissa hennes ålder vid första blicken. Har aldrig riktigt varit barn så hon är rätt bitter. Dock, då hon skrattar, ler eller på något vis ser glad ut, kan man se hennes barnasinne! Mer rollas väl fram...? Ska någon börja? "To be, or not to be..." -William Shakespear
24 jan, 2014 20:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Trädkatten: Åh vad bra att alla vill fortsätta! Men vart någonstans ska vi börja? Ska vi börja i byn Rendon? Och VEM ska börja? :3 Byn heter Hetten som ligger i landet Rendon Skrivet av Isse Weasly: Jag är gärna med! Mall: Namn: Shadow Amber Ålder: 11 Art: Dvärg Blanding eller Fullblod: Blandning Utseende: Ca 130 cm lång, kraftig kropp, brunt gyllende hår som ser ut att vara till någon decimeter över midjan då hon har fläta men går nästan ner till knäna. Mörka ögon (Ingen kan nämna vilken färg) som reflekterar hennes känslor. Personlighet: Håller sig gärna i bakgrunden men kan skrika till och vara en bra ledare. Mer rollas fram. Familj och bakrund: Hittades på en klle av den som leder samhället. Levt lyxigt och alltid trott att hon är ren. Har amnesi, använder ordet "GulSkugga" som nyckel så hon vet att hon träffat personen förut. Gillar inte blandnigar och nekar fortfarande att hon är "smutsig". Vapen: Gömda knivar, vassa saker och liknande överallt bland sig. Övrigt: Hon är mogen för sin ålder gällande allt, folk kan tro hon är äldre ibland för hon ser även äldre ut på utseendet även om hon är kort. Typ ingen kan gissa hennes ålder vid första blicken. Har aldrig riktigt varit barn så hon är rätt bitter. Dock, då hon skrattar, ler eller på något vis ser glad ut, kan man se hennes barnasinne! Mer rollas väl fram...? Ska någon börja? Kul att du vill vara med! 25 jan, 2014 06:23 |
|
Isse Weasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Du kanske kan?Skrivet av Trädkatten: Åh vad bra att alla vill fortsätta! Men vart någonstans ska vi börja? Ska vi börja i byn Rendon? Och VEM ska börja? :3 Byn heter Hetten som ligger i landet Rendon Skrivet av Isse Weasly: Jag är gärna med! Mall: Namn: Shadow Amber Ålder: 11 Art: Dvärg Blanding eller Fullblod: Blandning Utseende: Ca 130 cm lång, kraftig kropp, brunt gyllende hår som ser ut att vara till någon decimeter över midjan då hon har fläta men går nästan ner till knäna. Mörka ögon (Ingen kan nämna vilken färg) som reflekterar hennes känslor. Personlighet: Håller sig gärna i bakgrunden men kan skrika till och vara en bra ledare. Mer rollas fram. Familj och bakrund: Hittades på en klle av den som leder samhället. Levt lyxigt och alltid trott att hon är ren. Har amnesi, använder ordet "GulSkugga" som nyckel så hon vet att hon träffat personen förut. Gillar inte blandnigar och nekar fortfarande att hon är "smutsig". Vapen: Gömda knivar, vassa saker och liknande överallt bland sig. Övrigt: Hon är mogen för sin ålder gällande allt, folk kan tro hon är äldre ibland för hon ser även äldre ut på utseendet även om hon är kort. Typ ingen kan gissa hennes ålder vid första blicken. Har aldrig riktigt varit barn så hon är rätt bitter. Dock, då hon skrattar, ler eller på något vis ser glad ut, kan man se hennes barnasinne! Mer rollas väl fram...? Ska någon börja? Kul att du vill vara med! "To be, or not to be..." -William Shakespear
25 jan, 2014 10:04 |
|
Borttagen
|
Vill inte börja
25 jan, 2014 10:09 |
|
Isse Weasly
Elev |
((Okej, då kan jag det, fast jag vet inte riktigt vad jag ska skriva...))
Jag stod och täljde en kort pinne. Jag kände ännu mer ilska, jag röt till och mina drag blev snabbare. Efter ett tag lade jag ner kniven i sitt fodral som satt på min högra fots vrist. Jag ville inte vara här! Byn såg ödselig ut och det var stan ingen här. Bara en massa dumma agenter! Plötsligt hör jag ett ljud höger om mig. Jag lyfter upp den spetsiga pålen som vilar i min hand och går ditåt. "To be, or not to be..." -William Shakespear
25 jan, 2014 10:18 |
|
Trädkatten
Elev |
((Haha förlåt, läste fel. Ja, den heter Hetten, så dum jag är. x) Men jag fattar inte, börjar vi från när Hetten blir invaderad eller när Hetten har blivit invaderad?))
25 jan, 2014 15:44 |
|
Isse Weasly
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Blir tycker jag ((Haha förlåt, läste fel. Ja, den heter Hetten, så dum jag är. x) Men jag fattar inte, börjar vi från när Hetten blir invaderad eller när Hetten har blivit invaderad?)) "To be, or not to be..." -William Shakespear
29 jan, 2014 21:50 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den stora räddningen [Öppet rollspel]
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen