Tvd -roll ErisedStone & IvdaPivda
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Tvd -roll ErisedStone & IvdaPivda
|
Borttagen
|
Jag gick över parkeringen mot entrén. Jag öppnade dörren och seg in i den välbekanta byggnaden.
1 jan, 2014 00:47
|
|
Borttagen
|
Jag gick igenom korridoren mot reseptionen. Jag kunde känna doften av blod. Jag svepte över alla med blicken men den stannade på en av tjejerna. Hon hade brunt hår och hasselnöts bruna ögon. Jag gick självsäkert fram till henne.
- Hej. Sade jag och log.
1 jan, 2014 00:52
|
|
Borttagen
|
"Hej" sa jag och log tillbaka. "Du är ny här va?"
1 jan, 2014 00:55
|
|
Borttagen
|
- Ja. Sade jag och kände lukten av järnört igen.
- Är det du som har järnört? Frågade jag av tjejen.
1 jan, 2014 00:57
|
|
Borttagen
|
"J-jag har lite ibland ... luktar det verkligen så starkt?" frågade jag.
1 jan, 2014 01:01
|
|
Borttagen
|
- Ja. Sade jag och såg ut genom fönstret. Solen började gå upp. Jag plockade fram min sol ring från fickan och lade den på mig.
1 jan, 2014 01:03
|
|
Borttagen
|
Jag gapade och gick där ifrån. Jag gick mot mitt skåp för att se om jag hade någonting där inne som kunde dämpa lukten.
1 jan, 2014 01:07
|
|
Borttagen
|
- Varför har du järnört? Frågade jag och följde efter henne. Visste hon om oss?
1 jan, 2014 01:08
|
|
Borttagen
|
Jag suckade.
"Mina föräldrar tror att det ska skydda mig från onda varelser" mumlade jag.
1 jan, 2014 01:11
|
|
Borttagen
|
1 jan, 2014 01:12
|
Du får inte svara på den här tråden.