Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS mellan mig och Rasmus Potter - Fantasy

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan mig och Rasmus Potter - Fantasy

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag gillade inte den här skogen. Den var så... Mörk. Nej... Ogästvänlig... Äsch. Jag kunde inte komma på ett ord som passar till hur jag kände om den här skogen. Men det var inget positivt. Jag sprang allt vad jag kunde, alltså så snabbt att jag inte såg det som ven förbi mig, mot trädet. Efter bara några sekunder var jag framme. Jag stack in handen i hålet och tog tag i ryggsäcken som var där. Jag lirkade på mig den under pilarna och bågen. Sen började jag springa igen.

31 dec, 2013 18:34

Borttagen

Avatar


"men jag måste gå." sa jag lågt till Fleu.
"Varför?" frågade Fleu misstänksamt.
"Jag måste." sa jag och gick mot dörren.
Jag öppnade dörren och gick mot kungasalen. Jag behövde tala med kungen. Några vakter kom till mig. "Du där! Du får inte vara här!" sa de i kör.

1 jan, 2014 13:46

1 2

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan mig och Rasmus Potter - Fantasy

Du får inte svara på den här tråden.