Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel för flera

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel för flera

1 2 3 ... 15 16 17
Användare Inlägg
Angelinaa
Elev

Avatar


Fantasy eller scifiction tycker jag.

30 dec, 2013 10:47

Detta inlägg ändrades senast 2013-12-30 kl. 10:52
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar


Fantasy!

30 dec, 2013 10:50

Fellrendión
Elev

Avatar


Kanske är med...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

30 dec, 2013 11:27

Borttagen

Avatar


Jaaa!!! Såklart jag är med Är kul att rolla

30 dec, 2013 11:33

Borttagen

Avatar


Kul! Vad tycker du Rasmus potter? Skriver upp dig för säkerhets skull Fellrendión.

30 dec, 2013 11:46

Detta inlägg ändrades senast 2013-12-30 kl. 11:52
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


vad menar du Lovisa Granger med vad tycker du??

30 dec, 2013 11:49

Borttagen

Avatar


Har dy någon idé till story Rasmus? Kanske var lite otydlig.

30 dec, 2013 11:53

Borttagen

Avatar


Vi kan väl ha fantasy Har lite idéer Du kan uggla mig så kan jag berätta

30 dec, 2013 11:54

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vi kan väl ha fantasy Har lite idéer Du kan uggla mig så kan jag berätta

Varför inte berätta här?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

30 dec, 2013 12:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Borttagen:
Vi kan väl ha fantasy Har lite idéer Du kan uggla mig så kan jag berätta

Varför inte berätta här?

Ok Vi är ett gäng barn i 10-15 års-åldern. i olika raser t.ex dvärgar, häxor och alver. Och alla vi bor på ett barnhem som ligger ute i en stor skog bredvid en stor sjö. Barnhemmet ligger helt ensamt. Finns inga andra hus i närheten. Barnhemsföreståndaren är elak så vi vill rymma. Den som bestämmer är en ond mäktig trollkarl/häxa. Vill ni veta mer kan jag berätta ännu mer

30 dec, 2013 12:19

1 2 3 ... 15 16 17

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel för flera

Du får inte svara på den här tråden.