Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

S.N.Ä.L.L.A rolla med mig *-*

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > S.N.Ä.L.L.A rolla med mig *-*

1 2
Användare Inlägg
Fellrendión
Elev

Avatar


Jag har en tråd där jag söker deltagare bä till ett hp rollspel. Där skrev jag att jag ville rollspela utifrån en påhittad handling med påhittade karaktärer. Med samma lärare då.

Kör vi utifrån det är jag med. (Och om det inte blir kärlek).

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

30 dec, 2013 01:46

Borttagen

Avatar


JA!!

30 dec, 2013 09:14

Borttagen

Avatar


Får jag vara med alla? Eller är det för sent?

30 dec, 2013 09:57

Trädkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Får jag vara med alla? Eller är det för sent?

Nej, det är nog inte försent.

Men ska vi köra på Fellrendións tråd?
Jag länkar tråden ifall någon vill:
http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=37415&page=1#p2424206

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fdde527254ec55c4cf32ff76a1d04d218%2Ftumblr_mu72zitfga1qkj4l8o1_500.gif

30 dec, 2013 13:26

Viscountess
Elev

Avatar


Jo men jag kan hänga på jag med, dock är jag ganska ny med att rolla men jag gör helt enkelt mitt bästa antar jag! ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F7e2c25a8b497e2e9c2bcdd308c4e28e2%2Ftumblr_mhwfqexdri1qhetcdo3_250.gif

30 dec, 2013 17:25

1 2

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > S.N.Ä.L.L.A rolla med mig *-*

Du får inte svara på den här tråden.