(PRS Angelinaa & Horrokruxen) Hunger games
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS Angelinaa & Horrokruxen) Hunger games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Angelinaa
Elev |
När Ero märkte att han var upptäckt kom han fram från sitt gömställe, redo att genomborras av en vass pil. Som tur var verkade det inte vara Mayas avsikt att ta kol på honom. Säg inte tack för att du inte dödade mig, säg inte tack för att du inte dödade mig tänkte Ero strängt till sig själv.
"Tack för att du inte dödade mig". Ero blev irriterad på sig själv. Varför kunde han inte lyssna på sin inre röst som sa åt honom att inte göra dumma saker? Han undrade om deras ord sändes live. I så fall var slaget vid ymnighets hornet över. Som för att visa att så var fallet hördes kanon skotten. Vart och ett symboliserade en deltagare som hade dött tidigare. Ero räknade till tretton dova skott. Bara elva tävlande kvarstod. 25 dec, 2013 23:06 |
|
Borttagen
|
Maya tittade oroligt på himlen när skotten hördes.
" Ero.. Kommer vi att.. Dö?" Sa jag Maya tyst. Hon tittade missmodigt på Ero. Skulle han bli arg på henne efter den dumma frågan? Ett till kanonskott hördes, ett skott var för flickan som Maya hade dödat. 25 dec, 2013 23:09 |
|
Angelinaa
Elev |
((Skottet från när Maya döda flickan hördes med dem 13 andra :p så jag kommer lossas att inget sådant hände))
Ero tittade fundersamt på Maya ett tag. Han mindes att Maya hade anmält sig frivilligt. Antagligen hade hon inte tänkt på vad hon hade gett sig in på tidigare. "Ja, minst en av oss i alla fall" svarade han. Ero kunde inte se särskilt många senerion där han slog Maya. Hon kunde ju använda vapen! Hon var så gott som en karriärist! Dessutom hade Ero svårt att föreställa sig att han någonsin skulle vilja skada någon som hade valt att dö för att rädda en vän. 26 dec, 2013 08:31 |
|
Borttagen
|
" Ero, ta en giftpil, använd den inte om det inte är i yttersta fall.. Vi syns " sa Maya och gav Ero en pil.
Maya tog med sig alla sina vapen och gick iväg in mot skogen. Hon kände då och då om marken var fuktig men det var den inte. Hur skulle hon hitta vatten här? Tillsist var marken fuktig. Maya rusade framåt och hittade en liten sjö, hon sprang i med benen och drack, hon fyllde i några vattenflaskor och en bägare. Sen fortsatte hon som vandring. 26 dec, 2013 16:46 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS Angelinaa & Horrokruxen) Hunger games
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen