Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Nån som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Nån som vill rolla?

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


(ok men jag börjar då)

jag stod på perrongen redo att kliva på tåget jag blundade hårt och önskade att det här året inte skulle bli lika illa som förra året.
jag tog ett djupt andetag, öppnade ögonen och gick på tåget.
jag gick in i en tom kupé och satte mig ner, Miki la sig i mitt knä och jag började klia henne bakom öronen och hon blundade och spann.

17 dec, 2013 14:46

Borttagen

Avatar


Jag stod bredvid Calle, han har stora, runda glasögon.
" Ska vi gå på nu då Matt?" Sa han.
" Äh. Jo. Visst " sa jag.
Matthew lyfte uppsyn tunga koffert på tåget och sprang runt för att leta efter en tom kupé. Jag suckade och bar på min med, Nathalie satt på min axel.

17 dec, 2013 15:14

Borttagen

Avatar


jag hade inte så mycket att göra... jag lutade huvudet mot väggen och blundade

17 dec, 2013 15:25

Borttagen

Avatar


" Hittar du nån?" Sa jag.
" Nä, det är helt fullt!" Sa Calle surt.
Jag suckade och tittade in i alla kupéer medan jag gick framåt.
" Men Calle, här sitter det ju bara en tjej " sa jag.
Jag öppnade kupén och hälsade snällt på flickan.

17 dec, 2013 15:33

Borttagen

Avatar


(är Evelyn flickan?)

17 dec, 2013 15:39

Fellrendión
Elev

Avatar


Kan man inte bara skriva i Hitta rollspelspartner istället för att göra nya trådar om det?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

17 dec, 2013 15:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Kan man inte bara skriva i Hitta rollspelspartner istället för att göra nya trådar om det?


Ursäkta men vi rollar här, detta är ett vanligt rollspel

17 dec, 2013 16:14

Borttagen

Avatar


jag märkte att någon hälsade och satte mig upp och öppnade ögonen... ''hej!'' sa jag

17 dec, 2013 16:26

Borttagen

Avatar


" Sov du eller? Klockan är ju 11.00 " sa jag.
Jag log och satte mig ner vid fönstret mitt emot tjejen.
" Calle! Kommer du eller..?" Sa jag.
Calle gick surt in i kupén och satte sig ner bredvid mig.
" Detta är Calle, han är lite surig idag " sa jag snällt.

17 dec, 2013 16:35

Borttagen

Avatar


''nej jag sov inte, pucko!'' sa jag lite irriterat


17 dec, 2013 16:36

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Nån som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.