[prs] evee
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [prs] evee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
evee
Elev |
8 dec, 2013 22:30 |
|
KajsaRC2001
Elev |
Jag funderar på att säga hej eller att ge honom en komplimang. Fast sedan börjar jag tänka åå konsekvenserna. Det kanske blir stelt mellen oss eller så säger jag något dumt.
8 dec, 2013 22:32 |
|
evee
Elev |
8 dec, 2013 22:34 |
|
KajsaRC2001
Elev |
8 dec, 2013 22:36 |
|
evee
Elev |
8 dec, 2013 22:38 |
|
KajsaRC2001
Elev |
8 dec, 2013 22:39 |
|
evee
Elev |
Jag ler charmigt men säger inget mer, vad fan tänkte jag med egentligen. Säga hej men inte tänkt säga något mer.
![]() ![]()
8 dec, 2013 22:41 |
|
KajsaRC2001
Elev |
8 dec, 2013 22:43 |
|
evee
Elev |
8 dec, 2013 22:44 |
|
KajsaRC2001
Elev |
8 dec, 2013 22:46 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen