Öppet roll om Divirgent!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet roll om Divirgent!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Har tyvär inte läst böckerna Har du kik, för då kan jag skicka en bild på baksidestexten? 5 dec, 2013 19:17 |
|
Borttagen
|
Har ej kick
5 dec, 2013 19:27 |
|
Kim Potter
Elev |
5 dec, 2013 19:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Har ej kick Här är en bild på baksidan: ![]() Skrivet av Kim Potter: Vet inte vad det är så tyvärr :c Okej. 5 dec, 2013 19:39 |
|
Isabelle Granger
Elev |
JAG FRICKIN ÄLSKAR DIVERGENT♥ TACK FÖR TAGGNINGEN♥♥
Namn: Alice Rebecca Sample, vill bli kallad Al eller Alice. Ålder: 16 Kön: Tjej Ursprunglig falang: De Tappra Väljer falangen: JAG VET INTE D': (Tvekar mellan fridfulla och tappra) OAAAA.... (HAR SÅN JÄRNVÄGARS BESLUTSÅNGEST) Får jag tänka på det ett tag? Utseende: Som Naomi i Corpse Party (BILDGOOGLA DÅRÅ FÖR FANTA!) Personlighet: Smart, snäll. Styrkor: Sin smarthet, kan prata med djur, duktig med lätta vapen. Svagheter: Inte atletisk, inte snabb, inte stark. Intressen: Att läsa, träna vapen, sova, äta och vara med vänner. Familj: Elaka föräldrar, en storebror som förstår henne. Övrigt:- 5 dec, 2013 19:49 |
|
Borttagen
|
Är med;-)
6 dec, 2013 08:10 |
|
AlexZz
Elev |
6 dec, 2013 09:52 |
|
Borttagen
|
Har inte läst böckerna
6 dec, 2013 13:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Är med;-) Bra. Gissade att du skulle säga det Skrivet av AlexZz: Får man vara med om man bara läst första boken? ^^'' Visst! Jag har inte läst andra! Skrivet av Borttagen: Har inte läst böckerna Visst. Om du kan lite om hur det är och handlingen 6 dec, 2013 15:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Är med;-) Bra. Gissade att du skulle säga det Skrivet av AlexZz: Får man vara med om man bara läst första boken? ^^'' Visst! Jag har inte läst andra! Skrivet av Borttagen: Har inte läst böckerna Visst. Om du kan lite om hur det är och handlingen OK 6 dec, 2013 16:53 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen