Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Quidditchträning i Piteå

Forum > Off Topic > Quidditchträning i Piteå

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Luna Chang
Elev

Avatar


Veckan efter nyår tror jag blir bäst med tanke på att det är just jullovet^^

Men självklart tycker jag att vi ska splitta summan, det är ju inte bara du som ska använda målringarna

Hej

7 dec, 2013 19:23

Borttagen

Avatar


Veckan efter nyår var väl lite vagt kanske men det utesluter mellandagarna men kanske den 5:e eller 6:e?

7 dec, 2013 19:49

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Veckan efter nyår var väl lite vagt kanske men det utesluter mellandagarna men kanske den 5:e eller 6:e?

Låter bra!

Hej

7 dec, 2013 19:50

Borttagen

Avatar


Idrottshallen kostar 110 kr i timmen att hyra. Hyr vi den i fyra timmar (då har vi gott om tid) kostar det alltså 440!

Vad tror ni om dagar, vilken dag passar er bäst?

9 dec, 2013 20:30

Borttagen

Avatar


Veckan efter nyår kan inte jag, då jobbar mamma och pappa så då kan jag inte ta mig till Piteå ^^ Efter nyår är det enda datumet jag kan 1 januari ^^

9 dec, 2013 20:34

Luna Chang
Elev

Avatar


Jag tror jag är ledig alla dagar under hela lovet och jag får lov att ta mig ^^
sanna1324567
Om du får med dig Madde och/eller Clara så kanske någon av deras föräldrar kan skjutsa?

Hej

9 dec, 2013 22:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Jag tror jag är ledig alla dagar under hela lovet och jag får lov att ta mig ^^
sanna1324567
Om du får med dig Madde och/eller Clara så kanske någon av deras föräldrar kan skjutsa?
Det tänkte jag inte på xD

10 dec, 2013 07:27

Borttagen

Avatar


sanna1324567, det går ju bussar också, speciellt om vi kör på måndagen den 6:e (vet inte när alla börjar om igen men jag tror att vi börjar den 8:e om jag inte minns helt fel). Men samåkning är nog mitt hetaste tips också

Någon som har några idéer till målringsstolparna förresten?

10 dec, 2013 08:39

Luna Chang
Elev

Avatar


Vi kanske ska ta och bestämma en dag?

Hej

16 dec, 2013 18:55

Borttagen

Avatar


För mig skulle måndagen den 6:e passa bäst!

16 dec, 2013 19:05

1 2 3 4 5 6

Forum > Off Topic > Quidditchträning i Piteå

Du får inte svara på den här tråden.