Quidditchträning i Piteå
Forum > Off Topic > Quidditchträning i Piteå
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Veckan efter nyår tror jag blir bäst med tanke på att det är just jullovet^^
Men självklart tycker jag att vi ska splitta summan, det är ju inte bara du som ska använda målringarna Hej 7 dec, 2013 19:23 |
|
Borttagen
|
Veckan efter nyår var väl lite vagt kanske men det utesluter mellandagarna
7 dec, 2013 19:49 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Veckan efter nyår var väl lite vagt kanske men det utesluter mellandagarna Låter bra! Hej 7 dec, 2013 19:50 |
|
Borttagen
|
Idrottshallen kostar 110 kr i timmen att hyra. Hyr vi den i fyra timmar (då har vi gott om tid) kostar det alltså 440!
Vad tror ni om dagar, vilken dag passar er bäst? 9 dec, 2013 20:30 |
|
Borttagen
|
Veckan efter nyår kan inte jag, då jobbar mamma och pappa så då kan jag inte ta mig till Piteå ^^ Efter nyår är det enda datumet jag kan 1 januari ^^
9 dec, 2013 20:34 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag tror jag är ledig alla dagar under hela lovet och jag får lov att ta mig ^^
sanna1324567 Om du får med dig Madde och/eller Clara så kanske någon av deras föräldrar kan skjutsa? Hej 9 dec, 2013 22:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Det tänkte jag inte på xDJag tror jag är ledig alla dagar under hela lovet och jag får lov att ta mig ^^ sanna1324567 Om du får med dig Madde och/eller Clara så kanske någon av deras föräldrar kan skjutsa? 10 dec, 2013 07:27 |
|
Borttagen
|
sanna1324567, det går ju bussar också, speciellt om vi kör på måndagen den 6:e (vet inte när alla börjar om igen men jag tror att vi börjar den 8:e om jag inte minns helt fel). Men samåkning är nog mitt hetaste tips också
Någon som har några idéer till målringsstolparna förresten? 10 dec, 2013 08:39 |
|
Luna Chang
Elev |
Vi kanske ska ta och bestämma en dag?
Hej 16 dec, 2013 18:55 |
|
Borttagen
|
För mig skulle måndagen den 6:e passa bäst!
16 dec, 2013 19:05 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen