PRS mellan luna_rav och Horrokruxen
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan luna_rav och Horrokruxen
|
Borttagen
|
( Är det inte lite sent? Jag rollade samma sak med en annan tjej och hon skrev att dom skulle få tvillingar också  )
3 dec, 2013 20:27
|
|
Borttagen
|
3 dec, 2013 20:30
|
|
Borttagen
|
( Men, hon ska ju typ föda nu, borde dom inte ha upptäckt tvillingarna tidigare på ultraljud?$
3 dec, 2013 20:38
|
|
Borttagen
|
(Hon föder inte exakt nu, och jo, dom kanske märkte det tidigare men Colin kanske inte vetat om det?)
3 dec, 2013 20:47
|
|
Borttagen
|
( Konstig mamma som inte berättar det men okej..)
4 dec, 2013 14:58
|
|
Borttagen
|
(Hon kanske inte har kunnat få berätta det? din tur)
4 dec, 2013 15:00
|
|
Borttagen
|
( Bara en fråga till.. Varför är dom på sjukhus om hon inte ska föda än? Kommer dom för tidigt?)
4 dec, 2013 15:01
|
|
Borttagen
|
(Ja, antagligen så gör dom det. Ibland får man läsa mellan raderna)
4 dec, 2013 15:02
|
|
Borttagen
|
( Läsa mellan raderna.. Är inte så bra på det.. Haha, jag hatar när det är något konstigt liksom, sån är jag.. Men om jag var gravid och kommit hem från ultraljudet så hade jag berättat för min man direkt när jag kom hem att det var tvillingar, men det är väl jag det )
4 dec, 2013 15:05
|
|
Borttagen
|
(Det är jag också, jag skulle också sagt det till min man i såna fall. Men Colin är ju inte hennes man och jag tror att dom ville ge Colin och Anton en överraskning...)
4 dec, 2013 15:08
|
Du får inte svara på den här tråden.