PRS mellan Jacko och TildeW
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Jacko och TildeW
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
1 dec, 2013 10:00 |
|
Jacko
Elev |
Jag kände fasan rinna runt i min kropp.
''Din syster var en stor slampa, det var bra att hon dog'' sa jag och log lite oskyldigt. ''Slut på snicksnacket nu'' sa tanten med grönt hår. Vi blev tvingade att gå bakom scenen och sedan säga adjö till våra nära och kära.
1 dec, 2013 10:02 |
|
TildeW
Elev |
1 dec, 2013 10:06 |
|
Jacko
Elev |
Jag gav Santana en arg blick och gick sedan bakom scenen.
''ISHA!'' Skrek jag förtvivlat. ''JACKO!'' skrek Isha tillbaka. ''VAD HAR JAG GETT MIG IN PÅ?'' Jag hade inte tänkt ett dugg på Isha, tänk om jag dog. Tänk om hon hittade en ny kille. Vi hade redan planerat att skaffa barn. Nu är allt bara suddigt.
1 dec, 2013 10:09 |
|
TildeW
Elev |
1 dec, 2013 10:11 |
|
Jacko
Elev |
1 dec, 2013 10:13 |
|
TildeW
Elev |
1 dec, 2013 10:14 |
|
Jacko
Elev |
1 dec, 2013 10:14 |
|
TildeW
Elev |
1 dec, 2013 10:19 |
|
Jacko
Elev |
1 dec, 2013 10:30 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen