PRS mellan amanda1104 och Luna_rav
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan amanda1104 och Luna_rav
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
När dom kommer till kupén sitter Draco Malfoy och Blaise Sabini vid fönstret och snackar. Dom tittar upp när tjejerna kommer in i kupén och börjar flina.
"Vad är det där?" frågar Aily och ser misstänksamt på dom. "Inget" säger Draco. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 28 nov, 2013 17:34 |
|
Borttagen
|
"Hur är det Alicia?" frågade Hermione och la en hand på hennes axel. "Jag mår fint... jag är bara trött." sa hon och log mot henne. Hon såg fundersam ut. "Vänta här. Jag går och hämtar ett glas vatten åt dig." sa hon och gick ut ur kupén. Alicia nickade och tittade sedan ut ur fönstret igen. "Är det något fel?" frågade Harry. Alicia skakade på huvudet. 28 nov, 2013 17:36 |
|
amanda1104
Elev |
"Nehe" muttrar Aily och sätter sig bredvid Draco. Han ger henne en kram och synar henne uppifrån och ner.
"Varför är du alltid klädd i svart? Även i mugglarkläder?" frågar han. "Jag gillar svart" säger Aily. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 28 nov, 2013 18:33 |
|
Borttagen
|
Hermione kom in med ett glas med vatten. "Här har du." log hon. Alicia tog tacksamt emot det. När hon druckit upp det ställer hon det på fönsterbrädan och ställer sig upp. "Jag ska gå och sätta på mig skoluniformen... Hermione följer du med?" frågade hon. Hermione nickade och dom gick ut ur Kupén. 28 nov, 2013 18:36 |
|
amanda1104
Elev |
Aily reser sig och tar fram sina Hogwartskläder ur kofferten. Dom andra fyra är redan ombytta. Men istället för att be dom gå drar hon bara av sig klänningen hon har på sig och sätter på sig kläderna. Dom andra är så vana med det att dom inte bryr sig. Aily har aldrig brytt sig om ifall några ser henne.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 28 nov, 2013 19:43 |
|
Borttagen
|
Alicia och Hermione gick in på toaletterna. När dom var klara gick dom till kupén igen. Alicia satte sig vid fönstret och Hermione satte sig bredvid. "Alicia, får jag göra en fläta med ditt hår?" frågade hon och log. Alicia nickade och vände sig om så att hon kunde fläta. 28 nov, 2013 19:49 |
|
amanda1104
Elev |
När hon är klar sätter hon sig ner och tar fram Fusums bur. Hon tar bort skynket och ser på tarrantellan som springer om kring där inne.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 28 nov, 2013 19:51 |
|
Borttagen
|
När Hermione är klar vänder hon sig om igen. "Vi borde verkligen vara framme snart." suckade Hermione. Alicia, Harry och Ron nickade instämmande. 28 nov, 2013 19:53 |
|
amanda1104
Elev |
[Förlåt! Visste inte att det var min tur!]
Aily sätter Fusum på Dracos axel och lägger sig sedan ner över sätet. Hon är verkligen trött. "Somna inte nu. Vi är nog snart framme" säger Draco. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 nov, 2013 22:14 |
|
Borttagen
|
Alicia lutade huvudet mot fönstret och somnade. Hon vaknade av att Harry skakade om henne. "Vakna, vi är framme." sa han och log. Alicia satte sig upp. 30 nov, 2013 22:17 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen