Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

A Dragon's Tale [SV]

Forum > Fanfiction > A Dragon's Tale [SV]

1 2 3 ... 22 23 24
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


LÄNGRE , DEFINITIVT LÄNGRE!!
DET HÄR ÄR JU SKITBRA!!! :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

23 nov, 2013 19:22

Borttagen

Avatar


Freddelito &fashion7 Tack så jättemycket!! :'''D jag blir riktigt tårögd av era kommentarer, ni är fantastiska!!!!!!!! ♥♥♥♥♥

23 nov, 2013 19:27

Alma123!!
Elev

Avatar


jättebra!!!!!

"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats!

23 nov, 2013 20:32

Borttagen

Avatar


"Tom Felton taggade dig" alltså hahaha
Ska läsa nu ^^

Wow, det här är ju riktigt bra. Hittar inget att kritisera eller tillägga, det var jättebra precis som det var Detaljrikt, spännande och en bra stämning.
Fortsätt skriva och håll kvalitén uppe så ska du se att det kommer gå riktigt bra för dig!

23 nov, 2013 21:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
"Tom Felton taggade dig" alltså hahaha
Ska läsa nu ^^

Wow, det här är ju riktigt bra. Hittar inget att kritisera eller tillägga, det var jättebra precis som det var Detaljrikt, spännande och en bra stämning.
Fortsätt skriva och håll kvalitén uppe så ska du se att det kommer gå riktigt bra för dig!


Tack ska försöka mitt bästa! ;'

"Tom Felton taggade dig" omg jag skulle få en hjärtattack om det hände mig, förstod det nu först x'DDDD

23 nov, 2013 21:30

Borttagen

Avatar


OMR, du.... du.... DU!
Japp, I'm speechless ..... Jag pratar alltid, ord brukar inte vara problemet.... Herregudminskapare, har du skapat denna människa? Varför kunde inte jag ha din talang...? arg nu -______- -.-"


Alltså, ge mig mer!!!!!

23 nov, 2013 21:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
OMR, du.... du.... DU!
Japp, I'm speechless ..... Jag pratar alltid, ord brukar inte vara problemet.... Herregudminskapare, har du skapat denna människa? Varför kunde inte jag ha din talang...? arg nu -______- -.-"


Alltså, ge mig mer!!!!!

Men vafaan!! Gissa hur jag känner då Bpda ni skriver så mycket bättre än jag Jag blir ju avundsjuk här

23 nov, 2013 21:57

Detta inlägg ändrades senast 2013-11-27 kl. 08:25
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


skärp dig fashion7! Du är ju as-bra!

23 nov, 2013 21:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
skärp dig fashion7! Du är ju as-bra!
Ljug på :E

23 nov, 2013 22:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
skärp dig fashion7! Du är ju as-bra!
Ljug på :E

skärp dig, vi får ta det här någon annan stans, inte spamma hos Felton... :3 Felton ♥

23 nov, 2013 22:02

1 2 3 ... 22 23 24

Forum > Fanfiction > A Dragon's Tale [SV]

Du får inte svara på den här tråden.