A Dragon's Tale [SV]
Forum > Fanfiction > A Dragon's Tale [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
LÄNGRE , DEFINITIVT LÄNGRE!!
DET HÄR ÄR JU SKITBRA!!! :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO 23 nov, 2013 19:22 |
|
Borttagen
|
Freddelito &fashion7 Tack så jättemycket!! :'''D jag blir riktigt tårögd av era kommentarer, ni är fantastiska!!!!!!!!
23 nov, 2013 19:27 |
|
Alma123!!
Elev |
jättebra!!!!!
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 23 nov, 2013 20:32 |
|
Borttagen
|
"Tom Felton taggade dig" alltså hahaha
Ska läsa nu ^^ Wow, det här är ju riktigt bra. Hittar inget att kritisera eller tillägga, det var jättebra precis som det var Fortsätt skriva och håll kvalitén uppe så ska du se att det kommer gå riktigt bra för dig! 23 nov, 2013 21:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: "Tom Felton taggade dig" alltså hahaha Ska läsa nu ^^ Wow, det här är ju riktigt bra. Hittar inget att kritisera eller tillägga, det var jättebra precis som det var Fortsätt skriva och håll kvalitén uppe så ska du se att det kommer gå riktigt bra för dig! Tack ska försöka mitt bästa! ;' "Tom Felton taggade dig" omg jag skulle få en hjärtattack om det hände mig, förstod det nu först x'DDDD 23 nov, 2013 21:30 |
|
Borttagen
|
OMR, du.... du.... DU!
Japp, I'm speechless ..... Jag pratar alltid, ord brukar inte vara problemet.... Herregudminskapare, har du skapat denna människa? Varför kunde inte jag ha din talang...? arg nu -______- -.-" Alltså, ge mig mer!!!!! 23 nov, 2013 21:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: OMR, du.... du.... DU! Japp, I'm speechless ..... Jag pratar alltid, ord brukar inte vara problemet.... Herregudminskapare, har du skapat denna människa? Varför kunde inte jag ha din talang...? arg nu -______- -.-" Alltså, ge mig mer!!!!! Men vafaan!! Gissa hur jag känner då 23 nov, 2013 21:57
Detta inlägg ändrades senast 2013-11-27 kl. 08:25
|
|
Borttagen
|
skärp dig fashion7! Du är ju as-bra!
23 nov, 2013 21:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ljug på :Eskärp dig fashion7! Du är ju as-bra! 23 nov, 2013 22:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ljug på :E skärp dig fashion7! Du är ju as-bra! skärp dig, vi får ta det här någon annan stans, inte spamma hos Felton... :3 Felton ♥ 23 nov, 2013 22:02 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen