ORS: Hide or die
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ORS: Hide or die
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Kanske Yay! Skrivet av Borttagen: Kanske... helt plötsligt har alla börjat med ORS stolt skapare till ORS spel Haha Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Jag är med *fangirlar* yay! Ska bli super awsome att rolla med dig isf!! Med dig med 16 nov, 2013 18:55 |
|
Borttagen
|
Har mkt att göra kommer nog inte vara med
17 nov, 2013 11:34 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har mkt att göra kommer nog inte vara med Skrivet av Borttagen: Har mkt att göra kommer nog inte vara med Skrivet av Borttagen: Har mkt att göra kommer nog inte vara med
17 nov, 2013 13:04 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Detta låter som A oni xD Lite iaf♥
18 nov, 2013 14:28 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Isabelle Granger: Detta låter som A oni xD Lite iaf♥ Haha japp xD♥ Men vi jagas inte av ett lila asläskigt troll
18 nov, 2013 17:31 |
|
Borttagen
|
När börjar det Kim Potter?
18 nov, 2013 17:34 |
|
Kim Potter
Elev |
18 nov, 2013 17:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Jag tänkte att i alla fall en till kunde göra mall innan vi börjar, Rasmus potter >:3 Oj har jag inte gjort en mall? 18 nov, 2013 18:50 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Isabelle Granger: Detta låter som A oni xD Lite iaf♥ Haha japp xD♥ Men vi jagas inte av ett lila asläskigt troll Jag slutade se på a oni, för jag tyckte inte storyn var så bra, men jag gillar den där låten pewds gjorde till denxDxD ♥ 18 nov, 2013 18:56 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Jag tänkte att i alla fall en till kunde göra mall innan vi börjar, Rasmus potter >:3 Oj har jag inte gjort en mall? Nä :c Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Isabelle Granger: Detta låter som A oni xD Lite iaf♥ Haha japp xD♥ Men vi jagas inte av ett lila asläskigt troll Jag slutade se på a oni, för jag tyckte inte storyn var så bra, men jag gillar den där låten pewds gjorde till denxDxD ♥ Haha japp xD♥ Är på avsnitt 10 nu ^^♥♥
18 nov, 2013 19:09 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen