Prs mellan Lovisa Granger och ginny 23
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan Lovisa Granger och ginny 23
|
Borttagen
|
Just det, glömde....................................................  )
Nytt land! Ny stad, nytt stall och ny skola. Det känns inte så bra...Och dessutom kan jag bara lite svenska. Det här blir nog ett "bra" år. Men jag har ju Golden. Och Hannah(stavade fel på hanna förut). Och jag kan ju ringa Jonah. Om han har nån täckning ute på Jellicoe Road. Det tror jag inte att han har. Men man får väll försöka se det positiva i saken, vad det nu är. Och här finns ingen Raffy och Ingen Ben eller Jessa. Ingen Chloe P heller.
din tur, Lovisa Granger
25 dec, 2013 10:36
|
|
Borttagen
|
Jag gick upp ur sängen och tittade i spegeln. Jag såg ut som vanligt. Jag tog hårborsten och drog den genom håret. När jag var påklädd och färdig tog jag väskan över axeln och gik ut till skolbussen som jag klev på.
Ginny23
25 dec, 2013 11:48
|
|
Borttagen
|
Jag packar min väska och äter en snabb frukost innan jag går till den nya skolan.
Lovisa Granger 
25 dec, 2013 11:51
|
|
Borttagen
|
När vi kommit fram till skolan hänger jag väskan på stolsryggen och sätter mig vid min bänk. Det är tråkigt för jag är den enda som sitter ensam i klassrummet. Nu har jag ingen att arbeta tillsammans med och så.
25 dec, 2013 11:56
|
|
Borttagen
|
Jag tittar på den lilla lappen som jag har i handen. Där står det vilken klass jag ska till. 8C (säger vi nu). Det är omöjligt att hitta i den här skolan. Men tillslut hittar jag en lärare som visar mig vart klassrummet är.
25 dec, 2013 12:01
|
|
Borttagen
|
Lektionen har redan börjat. Dörren öppnas och en tjej jag inte kände igen kom in med en lärare.
25 dec, 2013 12:16
|
|
Borttagen
|
Läraren går iväg och jag står ensam i dörren medans ett 20-tal par ögon vänds åt mitt håll. Jag rodnar.
Lovisa Granger
25 dec, 2013 12:18
|
|
Borttagen
|
"Det här är Taylor", sa fröken och drog fram tjejen. "Vill du säga vad du gör på fritiden och så?"
25 dec, 2013 12:35
|
|
Borttagen
|
Jag skakar på huvudet. Fröken pekar på en tom plats och jag sätter mig och tittar ner i bänken.
25 dec, 2013 12:38
|
|
Borttagen
|
Tjejen satte sig på platsen bredvid mig. Jag log försiktigt mot henne.
25 dec, 2013 12:39
|
Du får inte svara på den här tråden.