(Dramione) Jag blir...
Forum > Fanfiction > (Dramione) Jag blir...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alma123!!
Elev |
Jättebra kapitel! såklart att jag bevakar!
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 14 nov, 2013 16:45 |
|
PPP
Elev |
16 nov, 2013 14:57 |
|
Dark_princess
Elev |
Jätte bra!!!!
16 nov, 2013 22:38 |
|
Hermione c:
Elev |
Jättebra, såklart, det är ju du som skriver
läs gärna min FF:http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=33037, http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34986&page=1 17 nov, 2013 19:04 |
|
Borttagen
|
Kapitel 2
En uggla skrapade med sina klor mot fönstret när Hermione vaknade. Brevet var från Ron och Harry, de hade skickat det med lilla Piggy som utmattat ramlade ner på Hermiones säng. Hej Hermione! Vi har just kommit hem från Quidditchmästerskapen och väntar bara på våra brev innan vi ska skriva när vi åker till London. Ska bli kul att ses: Ron och Harry Hon skrattade när hon läste Rons handstil. Han hade fortfarande samma fula stil medan Harry hade utvecklats och börjat skriva mer som Chang... Glad gick hon ner till frukosten och pratade på om skolan och allt annat. "Vad glad du är nu då, brev från Harry och Ron?", hennes mamma log mot henne. "Precis! Vi ska vänta på våra brev innan vi bestämmer när vi ska till London." "Bra, säg till när du vet" Resten av veckan flöt på med olika mugglar boklistor, inköpslistor om mugglarsaker och saker hon redan visste skulle behövas. Tillslut, på söndagen, kom brevet från Skolan med årets böcker. Senare på dagen dök ett brev från Harry upp: Hej Hermione, Som du nog märkt har brevet kommit, när ska vi åka? Kram Harry och Ron Snabbt skrev hon ett svar: Hej, Imorgon? Jag har koll på allt jag behöver... Kramar, Hermione Granger Bra, då var det ett steg närmare tillbaka till Hogwarts -------------------------------------------------------------- Jag vill bara säga att jag inte är särskilt stolt över kapitlet… Faktiskt inte alls 19 nov, 2013 21:15 |
|
Borttagen
|
Jättebra som vanligt
20 nov, 2013 00:43 |
|
Borttagen
|
20 nov, 2013 08:48 |
|
Textras
Elev |
20 nov, 2013 08:49 |
|
Gabrielle delacour 2
Elev |
20 nov, 2013 09:16 |
|
Testralis
Elev |
Hello
Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
20 nov, 2013 11:04 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen