Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

övernaturligt eller ej (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > övernaturligt eller ej (prs)

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Tim såg på flickan problemet var att han inte kunde resa dit han hörde hemma han gned sin ömma nacke. Han var osäker på om han skulle säga det till tjejen
" em jag kan inte resa härifrån " sa Tim lite nervöst

2 dec, 2013 20:54

Borttagen

Avatar


”Och det är mitt problem varför?”
Nore kände ilskan bubbla upp inom sig igen. Hon hade alltid varit något hetlevrad men hon hade aldrig sett det som något problem även om andra hade det.
”Vad gör du kvar här?” utbrast hon då hon insåg att pojken var kvar.
Så började hon plocka upp sina saker ifrån golvet och in på toaletten igen. Gosh, hur irriterande fick man vara?

8 dec, 2013 07:25

Borttagen

Avatar


Tim backade när flickan skrek åt honom han såg ner i golvet. toaletten det var där han dog.
" Jag dog där inne " sa Tim och pekade mot toaletten och såg nervöst på tjejen.

8 dec, 2013 13:05

Borttagen

Avatar


”Och?” fnyste Nore emot pojken. ”Tror du det är första gången jag lever någonstans där någon dött. Du skulle bli förvånad om du visste…”
Nore drog en hand genom det mörkblonda håret som låg utsläppt runt hennes axlar. Varför kunde de inte bara lämna henne ifred?
”Är du fortfarande kvar?” frågade Nore då hon insåg att han fortfarande befann sig i hennes rum. ”Bad jag inte dig dra åt helvete?”

27 dec, 2013 19:22

Borttagen

Avatar


" Du bad mig men jag kan inte vara så längt ifrån badrummet jag är fast där " sa Tim och svävade in till badrummet. Han kunde inte röra sig fritt fram i huset utan var tvungen att håla sig kvar i badrummet..

27 dec, 2013 19:28

Borttagen

Avatar


”Du skojar med mig!” skrek Nore nu.
Inte åt pojken utan mer åt allt, åt den högre makt som hon egentligen inte riktigt trodde på. På ett nästan maniskt sätt började hon vandra runt, runt, runt i rummet utan att direkt se någonting.
”En jäkla novis? Varför gör du detta mot mig? Har jag inte varit snäll? Har jag inte gjort allt som getts till mig att göra? Varför kan inte allt bara vara enkelt för en gångs skull?”
Nore talade snabbt, nästan för snabbt för att kunna uppfatta henne ord men ett annat rop väckte henne ur hennes tankar.
”Luc titta på detta, Ellinore har blivit galen.”
Ilska, ilska var nog den känsla som Nore hade mest. Hon ville slå någonting, ta sönder någonting. Få ut all ilska.
I nästa stund gick hennes hand genom väggen. Gipsplatta, detta var tydligen hennes oturs dag. Hur skulle hon förklara detta för sin mor?

27 dec, 2013 19:39

1 2

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > övernaturligt eller ej (prs)

Du får inte svara på den här tråden.