Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Den gyllene rosens hemlighet

Forum > Fanfiction > Den gyllene rosens hemlighet

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Yay, så bra. T^T
MER!

10 nov, 2013 20:04

Parva Fortemque
Elev

Avatar


10 nov, 2013 20:18

luna lovegood 21
Elev

Avatar


So. Amazing!

10 nov, 2013 21:12

Hermione_356
Elev

Avatar


du är så bra på alla forum du skriver.!!!

10 nov, 2013 21:38

Borttagen

Avatar


Så bra

10 nov, 2013 22:02

Borttagen

Avatar


Så bra!

11 nov, 2013 07:00

Freddelito
Elev

Avatar


Åh tack för taggningen ^^ du skriver jättebra, älskar det 8} Åh tänk om det blir värsta dramat nu att Harry inte få bo där elr nåt :o åh just det dobby! Längtar efter mer 83

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F73%2F20O6.gif

12 nov, 2013 08:55

Borttagen

Avatar


Skriv meeer :'( snälla?

12 nov, 2013 10:03

Isabelle Granger
Elev

Avatar


Kapitel 3
Jag låg i min säng. Jag hade vaknat av en dröm. Jag andades fortare medan hjärtat bultade. Jag öppnade försiktigt ögonen och en flicka stod där. Hon var vit i ansiktet och hade långt svart hår. Hon grät. Men inte tårar. Hon grät blod. Hon viskade något. Jag darrade. Jag försökte skrika men jag kunde inte. Flickan tog blod från sitt öga och började skriva på mitt täcke med det. Jag skrek. Sedan vaknade jag. Det hade bara varit en dröm. Jag reste mig upp ur sängen och la en blick på sängen. Jag skrek. Det var blod på täcket. De bildade en mening; Hjälp mig... Jag spärrade upp ögonen. Det hade inte varit en dröm. Jag bestämde mig för att glömma det och gick ner till frukosten.


Vet att det var kort, men jag har typ åtta fanfictions just nu xD Så det blir ganska korta

14 nov, 2013 17:16

Parva Fortemque
Elev

Avatar


Skriv mer. NUUUU!

www.kulturforeningennimbus.com

14 nov, 2013 17:17

1 2 3 4

Forum > Fanfiction > Den gyllene rosens hemlighet

Du får inte svara på den här tråden.