Den gyllene rosens hemlighet
Forum > Fanfiction > Den gyllene rosens hemlighet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Yay, så bra. T^T
MER! 10 nov, 2013 20:04 |
|
Parva Fortemque
Elev |
10 nov, 2013 20:18 |
|
luna lovegood 21
Elev |
So. Amazing!
10 nov, 2013 21:12 |
|
Hermione_356
Elev |
du är så bra på alla forum du skriver.!!!
10 nov, 2013 21:38 |
|
Borttagen
|
Så bra
10 nov, 2013 22:02 |
|
Borttagen
|
Så bra!
11 nov, 2013 07:00 |
|
Freddelito
Elev |
Åh tack för taggningen ^^ du skriver jättebra, älskar det 8} Åh tänk om det blir värsta dramat nu att Harry inte få bo där elr nåt :o åh just det dobby! Längtar efter mer 83
12 nov, 2013 08:55 |
|
Borttagen
|
Skriv meeer :'( snälla?
12 nov, 2013 10:03 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Kapitel 3
Jag låg i min säng. Jag hade vaknat av en dröm. Jag andades fortare medan hjärtat bultade. Jag öppnade försiktigt ögonen och en flicka stod där. Hon var vit i ansiktet och hade långt svart hår. Hon grät. Men inte tårar. Hon grät blod. Hon viskade något. Jag darrade. Jag försökte skrika men jag kunde inte. Flickan tog blod från sitt öga och började skriva på mitt täcke med det. Jag skrek. Sedan vaknade jag. Det hade bara varit en dröm. Jag reste mig upp ur sängen och la en blick på sängen. Jag skrek. Det var blod på täcket. De bildade en mening; Hjälp mig... Jag spärrade upp ögonen. Det hade inte varit en dröm. Jag bestämde mig för att glömma det och gick ner till frukosten. Vet att det var kort, men jag har typ åtta fanfictions just nu xD Så det blir ganska korta 14 nov, 2013 17:16 |
|
Parva Fortemque
Elev |
14 nov, 2013 17:17 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen