Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!

1 2 3 ... 25 26 27
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag ser min mamma, pappa och mitt yngre syskon komma en bit bort.
Angela, min trettonåriga syster, har nästan lika stor chans att bli vald som jag, fast inte riktigt. Jag har sju mer lotter än henne. Jag hade lagt på några förra året, för att få större chans att bli vald.

9 nov, 2013 22:30

Queen Boo
Elev

Avatar


Om hon blir vald... Jag skulle faktiskt ta hennes plats. Jag lovar. För att hon skulle slippa genomlida det igen. Jag tittar mot killarnas fålla och får se Chris stå och prata med min bror. Han vinkar till mig. Chris, alltså. Jag ler vagt, och han gör tummen upp och slänger en uppskattande blick på min klänning.

jag är jättecoolig älska mig plz

9 nov, 2013 23:21

Borttagen

Avatar


Jag lutar mig mot en sval sten mur och väntar på att de andra ska bli klara, så kan jag bli dragen någon gång.
Jag kastar en blick mot där tjejerna står och ser att min syster står där. Hon kollar mig rakt i ögonen, med ett leende.

9 nov, 2013 23:27

Queen Boo
Elev

Avatar


Den där tanten går upp på scenen igen. Hon ler mot oss och börjar babbla. Vi tvingasse på den där filmen, och sedan säger hon. ''Och nu, årets tävlare i hungerspelen, damerna först.''

jag är jättecoolig älska mig plz

9 nov, 2013 23:29

Borttagen

Avatar


Hon går mot skålen där flickornas namn ligger. Hon letar länge efter en lapp, sedan drar hon upp en.
"Cynthia Wedeers!" säger hon och stirrar på publiken.

9 nov, 2013 23:31

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag går fram rak i ryggen. Inte ens chockad. När jag kommer upp på scenen ler jag mot kamerorna

jag är jättecoolig älska mig plz

10 nov, 2013 00:12

Borttagen

Avatar


Vissa applåderar, och vissa tjejer är besvikna för att det inte blev dem. Jag ler när tanten går mot pojkarnas skål.
"Och nu pojkarna"
Hon börjar rota. Hon får tag på en lapp och läser högt:
"Nathan White!"

10 nov, 2013 13:04

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag undrar vem det är. Jag tror faktiskt aldrig att jag har hört namnet...

jag är jättecoolig älska mig plz

10 nov, 2013 14:51

Borttagen

Avatar


Jag flinar mot Angela och går med ett leende upp på scenen.

10 nov, 2013 17:38

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag fnyser. Han vill visst dö.

jag är jättecoolig älska mig plz

10 nov, 2013 18:49

1 2 3 ... 25 26 27

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!

Du får inte svara på den här tråden.