MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Du får vara Bea, får jag vara Ave?
Kmr tillbaks om ca 20 min pga Naruto. 834: Det är bättre än iget alls. Jag e rik: säger hon som nt änns kan stava inget!!! Jag e rik:XD
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
7 nov, 2013 17:18 |
|
Borttagen
|
Visst
Ave: Hon sa faktiskt inget. hon skrev det, idiot. Jag e rik:.. hmphf 7 nov, 2013 17:20 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Mr H: Gustav skrev ´vet inte´ som svar på Dus fråga.
RBF: Hur kan det bli svar på ´Vad gör ni?´
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
7 nov, 2013 17:43 |
|
Borttagen
|
Ave: Gustav vet antagligen nt vad han gör RBF: Hur kan han inte veta det? Ave: Han har ingen hjärna :3 7 nov, 2013 17:45 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Herregud: Nu kom Donny.
Ave: Kejj.. Herregud har lämnat konversationen. Herregud är offline. I´m lovin´it är online. I´m lovin´it har lagts till i konversationen av Everyonewantstoobeyou. I´m lovin´it: jag vill &så chatta med er
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
7 nov, 2013 17:53 |
|
Borttagen
|
Ave: Men tänk om nt vi vill prata med dig då? :'P I'm lovin'it: Ave: Jag skämtade bara Donny ;'P 7 nov, 2013 17:56 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
I´m lovin´it: chämtade du?
Everyonewantstoobeyou: Jag tror nt hon skämtade... Ave: DU!!!
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
7 nov, 2013 18:04 |
|
Borttagen
|
Everyonewantstoobeyou: Vadå? skämtade du? Ave: ....typ ;'P 7 nov, 2013 18:06 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
834: Donny! Skämtade.
I´m lovin´it: vad är det nu Ave: Så smart att nt kunna stava det när man ser ordet ovanför!!!
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
7 nov, 2013 18:13 |
|
Borttagen
|
I'm lovin'it: Jag e smart Ave: Jag var ironisk! I'm lovin'it: Ave: Jag skämtade! I'm lovin'it: chämtade du? 7 nov, 2013 18:20 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen