PRS mellan mig och Ida2001
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan mig och Ida2001
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det är så nu. Lovet är slut ju. Det var mycket finare med Halloween temat. Och Hogwarts? Ok. Skriv vilket elevhem du är i också! 5 nov, 2013 20:44 |
|
Ida2001
Elev |
Jag veeet allt blev så grått och tråkigt nu!!!
Men vaaaa??? Jag trodde att vi bestämde att vi INTE skulle vara på Hogwarts! Aja mej spelar det ingen roll välj du! Det finns så mycket att tänka på att mitt huvud svämmar över, typ 5 nov, 2013 20:47 |
|
Borttagen
|
Namn: Andromeda Galaxia
Ålder: 15 Kön: Tjej Utseende: Långt, lockigt, blont vackert hår. Isblåa ögon. Väldigt snygg/vacker. Intressen: Sjunga (sjunger jättevackert), gymnastik (är jättebra på det), vänner och vara i skogen. (Har en egen hemlig trädkoja i skogen) Personlighet: Snäll, omtänksam, vänlig men när hon är med sitt gäng blir hon stöddig, irriterande, elak och kaxig som de andra. Styrkor: Snabb, stark, gymnastisk, jättebra på att smyga. Bäst i klassen. (Är det en styrka? Skriver det iallafall.) Svagheter: Lätt övertalad, bäst i klassen, lättskrämd (kan tex. kissa på sig av rädsla om någon låser in henne i ett mörkt rum och skrämmer henne jättemycket) och blir lätt sårad. Familj: Mamma som jobbar jättemycket och kommer bara hem på helgerna. (Inte varje helg) Övrigt: Är bäst i klassen. Är med i ett gäng som mobbar andra och är väldigt elak då för att passa in och fortsätta att vara populär, men hon vill inte vara elak. Har aldrig varit kär i någon på riktigt. Är ganska ensam. Okej. Då är vi inte på Hogwarts. Fattade fel Är du ny, för jag går på skolan redan och... Ja. Är du ny? 5 nov, 2013 21:00 |
|
Ida2001
Elev |
Visst kommer som ny mall kommer imorn!♥ Godnatt!
Det finns så mycket att tänka på att mitt huvud svämmar över, typ 5 nov, 2013 21:13 |
|
Borttagen
|
5 nov, 2013 21:15 |
|
Ida2001
Elev |
Okej här kommer min mall!
NAMN: Joe Saturinias ÅLDER: 15 år KÖN: Kille UTSEENDE: Lång, smal och muskulös. Tjockt brunt hår och bruna ögon. Betraktad som snygg. INTRESSEN: Spela gitarr och musik. Inte så jättemycket för sporter annat än att jogga i skogen! Vara med kompisar och skriva låtar är det han gör på fritiden PERSONLIGHET: Väldigt snäll och bemötande. Eftersom att han träffar så många människor är han väldigt hjälpsam och lätt att prata med. Han kan däremot vara svår att komma riktigt nära som vän! STYRKOR: Han har ett väldigt stort ordförråd vilket gör att han är snabb i käften om någon säger något kaxigt. Han är jätte duktig i skolan även om han alltid flyttar runt. Snabb och stark. SVAGHETER: Han ser gärna bara det goda i folk vilket gör att man kan lura honom ganska lätt. FAMILJ: Mamman är död. Pappan jobbar på ett elbolag och flyttar runt nästan varje månad så att Joe får nästan aldrig gå i en klass i mer än några månader. Men nu har pappa lovat att de ska stanna längre på det här stället. Övrigt: Har varit tillsammans med flera tjejer men aldrig hittat den rätta! Okej nu kan vi börja rolla!!! Det finns så mycket att tänka på att mitt huvud svämmar över, typ 6 nov, 2013 16:38 |
|
Borttagen
|
Okej!
Förlåt för kort!! ---------------------------------------------------------------------------- Jag drog på mig ett par jeanstajts och ett vitt linne med guldiga paljetter. Jag satte på mascara och eyliner och sen gick jag ner till köket. 6 nov, 2013 17:51 |
|
Ida2001
Elev |
När väckarklockan ringde första gången tryckte jag på snooze.
När den ringde andra gången... snooze igen. Sen ringde den en tredje gång och min klocka är så korkat gjord att man bara kan trycka på snooze 2 gånger...suck! Det löste jag genom att ta ett fast tag om den och kasta den så hårt jag kunde i marken. Men tyvärr har min klocka bra kvalite så det irriterande hemska ringandet fortsatte. Till slut stod jag inte kravlade mig upp ur sängen och gick bort till själva grejen där man stänger av den (i andra sidan rummet...förstås!!) Jag gäspade stort och tittade yrvaket omkring bland alla flyttkartonger. Jag var tvungen att hitta kläder och började rota runt bland karongerna. Efter några minuter hittade jag dugliga kläder. Jag gick ner till köket och tittade på klockan. Det var 5 min kvar tills skolan började, och det skulle ta minst 10 att gå dit!!! Jag ryckte en macka utan smör och slängde på mig jackan innan jag började springa till skolan. Det finns så mycket att tänka på att mitt huvud svämmar över, typ 6 nov, 2013 21:15 |
|
Borttagen
|
Jag stog och pratade med mitt gäng. Jag hatade de. Men jag var likadan som de. Jag "hm":ade och "aa":ade på de rätta ställena så att de trodde att jag lyssnade. När det var dags att gå till lektionerna så gick jag iväg eftersom att vi inte hade samma lektion. Jag stannade utanför klassrummet.
7 nov, 2013 15:37 |
|
Ida2001
Elev |
När jag kom in i klassrummet var alla redan på plats. Jag tittade på klockan på armen, 15 minuter sen. Jag gick fram till katedern och harklade mig. Läraren tittade upp på mig med stränga ögon. Hennes hår var uppsatt i en stram knut och hon hade det typiska "jagärdensträngalärarensättdignerloser" uttrycket i ansiktet men sa inget. Hon reste sig bara upp och harklade sig. "Jaha, det här var den nya eleven. Berätta lite om dig själv!" Jag drog den vanliga korta uppsatsen som jag kunde utantill eftersom jag så ofta bytte klass. "Jaha välkommen till vår klass då Joe. Det finns en ledig plats bredvid Andromeda där borta" sa hon och pekade på en tom bänk. Jag gick fram till platsen och la en blick på min bänkgranne. Hon var nog det vackraste jag någonsin sett. Hon svängde med sitt blonda lockiga hår och log med sitt vackra leende och sina isblåa ögon. "Joe" sa jag och räckte fram handen. "Andromeda" svarade hon glatt och skakade min hand.
Det finns så mycket att tänka på att mitt huvud svämmar över, typ 10 nov, 2013 17:17 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen