Privat rollspel Minihäst/Fröken Operfekt
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel Minihäst/Fröken Operfekt
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fröken Operfekt
Elev |
22 nov, 2013 19:51 |
|
Minihäst
Elev |
Hon såg honom där han stod, Draco Malfoy...
Hon orkade inga glåpord just nu så hon såg ner på golvet i hopp om att han skulle försvinna eller något. För att inte verka konstig eller så mumlade hon ett svagt Hej. another day, another slay 24 nov, 2013 18:06 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
25 nov, 2013 15:20 |
|
Minihäst
Elev |
"Öh vet du vad klockan är?" Varför frågade hon ens? Det hade varit minst sagt enkelt att kavla upp ärmen och kolla. "Jag bara.. om vi skulle byta om eller så.." ursäktade hon såg. Okej. Nu borde hon gå.
another day, another slay 27 nov, 2013 16:23 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
"eh ja kanske ska vi byta om eller alltå ja inte tillsammans alltså du byter om ensam och jag byter om ensam.. alltså ehh" vad sa han ens? vad i hela friden sa han? draco mumlade hejdå och sprang fort därifrån
FAN JÄVLA SKIT var hans sista tanke innan han gick in i kupén
30 nov, 2013 09:47 |
|
Minihäst
Elev |
Hermione såg honom försvinna bort snabbt. Ett leende hittade hennes läppar och hon skakde lite på huvudet.
Sedan gick hon bort till kupén och satte sig. Ron hälsade leende på henne och hon log lite smått mot honom innan hon tog sin väska och återvände till badrummet för att byta om. Det var ingen trängsel där, dom flesta var säker i sina kupéer. Sen var tåget framme och hon mötes upp med Harry och dom andra. Långt borta såg hon ett vitblondt huvudoch hon log igen. another day, another slay 30 nov, 2013 17:10 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
Draco visste inte vad han skulle göra. Han hade förstört sin chans med hermione. Hon tyckte säkert att han bara var en dum dum idiot. vilket han också va.
Äsch han skulle inte låta en dum mugglarflicka förstöra det här året. "Varför äter du inte??" frågade crabb med munnen full av korv. "jag äter" fräste han tillbaka "bara det att jag inte proppar i mig maten" alla skrattade och Crabb blev knallröd i ansiktet. Men det ända Draco kunde tänka på var om Hermione hade skrattat i fall hon hade suttit vid bordet..
1 dec, 2013 08:41 |
|
Minihäst
Elev |
Maten smakade riktigt bra, som vanligt. Synd bara att den var gjord av slavar.
DEt var riktigt hemskt när man tänkte på det, att Hogwarts var fyllt av slavar. Hon borde nog göra något åt det. Efter maten suckade hon och gick för att ta sin väska själv, innan någon stackars husalf gjorde det. another day, another slay 1 dec, 2013 11:30 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel Minihäst/Fröken Operfekt
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen