Roll mellan mig och Liv_Weasley
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Nej, du uttalade det fel. Man säger Alex." Sa jag och suckade åt henne. Idiot. Fast hon var ganska söt ändå...
Jag tittade mot läraren igen och hon babblade på om att man skulle vara vänlig mot nya och en massa annat trams. ----- ...och YEY!! Varje daaag!! Okej iallafall. (Gud vad jag skriver iallafall mycket, det är irriterande!! 4 nov, 2013 21:35 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Knäppo" viskade jag och slog handen i pannan. Han var väl ännu en av dem andra killarna i klassen. Synd, för jag hoppades på att det skulle komma en som är lite normal iallafall.
------------------------------------ Haha vad påhittig du är, jag skulle aldrig komma på att liksom "nej du uttalar fel" haha det var jätte bra!♥ 5 nov, 2013 07:16 |
|
Borttagen
|
Jag skrattade till lite lågt och log för mig själv. Japp, du är ett knäppo Isá. Tänkte jag.
Nu ville fröken att vi skulle gå en namnrunda bland alla i klassen så att jag fick höra namnen. Hon började hos Isá och fortsatte genom resten av klassen. ----------- Tack!! 5 nov, 2013 07:52 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Isá" sa jag irriterat när vi körde en namnrunda. Efter hela klassen sagt sitt namn var det Svenska. Fröken sa att man skulle jobba med den brevid sig. Jag log ironiskt och vände mig sakta mot Alex. "Ja, Alex" sa jag och log snällt. Jag tänkte att det inte skulle vara bra om vi bara bråkade.
5 nov, 2013 16:19 |
|
Borttagen
|
"Jaha Isá." Svarade jag. "Vad ska man skriva om? Sommarlovet eller??"
5 nov, 2013 18:36 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag suckade. "Sånt gör man på lågstadiet.." Sa jag. "Man ska skriva om.. Något båda gillar" sa jag medan jag läste på ett arbetsblad alla fått. "Okej, Alex, du sa att du gillar sport" började jag. "Vad gillar du mest för sport då?"
5 nov, 2013 18:51 |
|
Borttagen
|
"Eeeehh..." Nu visste jag inte vad jag skulle säga för jag hade ljugit förut.
"Det beror på. Jag går i te i någon sport för tillfället men... Vad gillar du?" 5 nov, 2013 19:13 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag log. "Jag vet!" Viskade jag till honom. Jag förstod att han ljög. "Men jag gillar bandy och att springa" sa jag och tittade honom rätt in i ögonen.
5 nov, 2013 19:18 |
|
Borttagen
|
Jag började hata den här tjejen mer och mer, men det är inte så smart att skrika rätt ut i klassrummet eller något sånt. Då skulle alla tro att jag är ett miffo. Jag andades långsamt och tittade henne i ögonen.
"Kul för dig." Idiot! Ville jag också säga men lät bli. "Jag gillar också att springa om du ville veta." Sa jag lungt och stirrade hatiskt in i hennes ögon. Hon var den som skulle få vika undan med blicken. 5 nov, 2013 19:22 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag tror nästan jag gillar honom. Okej, han har redan varit taskig, men det var något. "Förlåt.." Sa jag och tittade ner i skrivboken. Jag tyckte det var dåligt att det där med första intrycket faktiskt ät sant.. Jag kände hur det sved i ögonen. Nä, jag kan inte gråta! Så svag är jag inte!
5 nov, 2013 21:16 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen