Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
Jag bröt nacken av en ung tjej och sög girigt i mig hennes blod.
Att vara vampyr var rätt roligt ändå!
29 okt, 2013 17:05
|
|
Borttagen
|
-Sanna-
Jag var klar med cheerlidingen för dagen. Det var bara jag som var kvar i omklädningsrummet. Jag började snöra på mig min vänstersko.
29 okt, 2013 17:07
|
|
Borttagen
|
Jag hade fått i uppdrag av min skapare, - han som gjorde mig till vampyr alltså - Seth att jag skulle ta vara på alla jag kunde och göra dem till vampyrer, varför hade han inte sagt, men dom skulle vara i 14-18 års åldern.
Därför gick jag in i en grå, trist lokal som enligt en skylt var en sherleeding lokal för unga tjejer i 15- års åldern.
Den enda som var där var en ljushårig tjej dom höll på att plocka ihop.
29 okt, 2013 17:12
|
|
Borttagen
|
Jag drog igen blixtlåset på min väska och hängde den över axeln.
29 okt, 2013 17:13
|
|
Borttagen
|
Jag smög fram så att jag stod bakom henne.
29 okt, 2013 17:14
|
|
Borttagen
|
Jag kände någon sorts kuslig närvaro och vände mig om. Bakom mig stod nog den vackraste kille jag någonsin sett. Jag tog ett hastigt steg bak.
29 okt, 2013 17:15
|
|
Borttagen
|
"Hej tjejen." Jag log för att fängsla henne ännu mer.
Jag gillade henne. Väldigt mycket. Hennes blåa ögon som stirrade förskräckt på mig och.... Ja hela hon!
29 okt, 2013 17:17
|
|
Borttagen
|
Jag tog ännu några steg bak men gick rätt in i väggen. Fast.
29 okt, 2013 17:19
|
|
Borttagen
|
[menade grönbruna]
"Ledsen för det här men... Jag har inget val."
Jag dök fram mot henne och ber henne snabbt i halsen, så att jag knappt hann smaka på blodet som var så fantastiskt ljuvligt.
29 okt, 2013 17:21
|
|
Borttagen
|
Jag hann knappt skrika för än allt blev svart och jag föll till marken.
29 okt, 2013 17:23
|
Du får inte svara på den här tråden.