Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Ett leende sprider sig över ansiktet. "Tack. Du verkade vara den enda som inte tänkte döda mig när jag klev in!" skrattar jag och jag sätter mig med benen i kors under mig på sätet framför Brian.
25 okt, 2013 19:37
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar åt henne. Sen återvänder jag till min bok.
"Ska du med i laget i år?"
25 okt, 2013 19:40
|
|
Borttagen
|
"Kanske. Jag har nyaste kvasten i alla fall. Jag åker bra men jag skulle aldrig fungera på plan. Bara om någon lär mig..."
25 okt, 2013 19:43
|
|
Borttagen
|
" Jag kan, när vi kommer fram", jag ler och pekar på min kvast på hyllan ovan mig.
25 okt, 2013 19:48
|
|
Borttagen
|
Jag ser förvånat på Brian och ler sedan glatt. "Menar du det? Jag har alltid älskat att flyga!"
25 okt, 2013 19:50
|
|
Borttagen
|
"Självklart", jag ler igen.
25 okt, 2013 19:50
|
|
Borttagen
|
Jg rodnar lätt på tanken över att jag aldrig hört något så gneeröst, menar åt just mig. Rätt sorgligt faktiskt...
25 okt, 2013 19:51
|
|
Borttagen
|
Jag ser ner i min bok igen. Jag hade tänkt köpa en ny kvast, men hann aldrig.
25 okt, 2013 19:52
|
|
Borttagen
|
Jag lutar mig bakåt och sluter ögonen. Snart sover jag tyst och fridfullt.
25 okt, 2013 19:53
|
|
Borttagen
|
äÄr är den, Nimbus 9 000. Jag hoppar upp och skriker när jag ser priset.
"JAAAAAAAA!"
25 okt, 2013 19:55
|
Du får inte svara på den här tråden.