Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Barnie och coolingen, prs

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

1 2 3 ... 149 150 151
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Ett leende sprider sig över ansiktet. "Tack. Du verkade vara den enda som inte tänkte döda mig när jag klev in!" skrattar jag och jag sätter mig med benen i kors under mig på sätet framför Brian.

25 okt, 2013 19:37

Borttagen

Avatar


Jag skrattar åt henne. Sen återvänder jag till min bok.
"Ska du med i laget i år?"

25 okt, 2013 19:40

Borttagen

Avatar


"Kanske. Jag har nyaste kvasten i alla fall. Jag åker bra men jag skulle aldrig fungera på plan. Bara om någon lär mig..."

25 okt, 2013 19:43

Borttagen

Avatar


" Jag kan, när vi kommer fram", jag ler och pekar på min kvast på hyllan ovan mig.

25 okt, 2013 19:48

Borttagen

Avatar


Jag ser förvånat på Brian och ler sedan glatt. "Menar du det? Jag har alltid älskat att flyga!"

25 okt, 2013 19:50

Borttagen

Avatar


"Självklart", jag ler igen.

25 okt, 2013 19:50

Borttagen

Avatar


Jg rodnar lätt på tanken över att jag aldrig hört något så gneeröst, menar åt just mig. Rätt sorgligt faktiskt...

25 okt, 2013 19:51

Borttagen

Avatar


Jag ser ner i min bok igen. Jag hade tänkt köpa en ny kvast, men hann aldrig.

25 okt, 2013 19:52

Borttagen

Avatar


Jag lutar mig bakåt och sluter ögonen. Snart sover jag tyst och fridfullt.

25 okt, 2013 19:53

Borttagen

Avatar


äÄr är den, Nimbus 9 000. Jag hoppar upp och skriker när jag ser priset.
"JAAAAAAAA!"

25 okt, 2013 19:55

1 2 3 ... 149 150 151

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

Du får inte svara på den här tråden.