PRS M.potter, Mily , Hufflepuff :D
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS M.potter, Mily , Hufflepuff :D
|
Borttagen
|
Det funkar bra för mig!  Aa vi borde kanske vänta och se vad hon svarar... 
23 okt, 2013 16:46
|
|
Borttagen
|
Ja, och om hon gillar det kan vi kanske börja göra mallar och komma på något mer i handlingen 
23 okt, 2013 16:47
|
|
Borttagen
|
Precis! 
23 okt, 2013 16:48
|
|
Borttagen
|
Då är det bara att vänta då ... c:
23 okt, 2013 16:51
|
|
Borttagen
|
Oj i am sorry i forget this
Tycker som minst tredje året
23 okt, 2013 17:38
|
|
Borttagen
|
Tycker jag med men, är det okej med fjärde? Och är du okej med att det är under kriget och det? 
23 okt, 2013 18:39
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tycker jag med men, är det okej med fjärde? Och är du okej med att det är under kriget och det?
Nu hänger jag inte med här
23 okt, 2013 18:48
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tycker jag med men, är det okej med fjärde? Och är du okej med att det är under kriget och det?
Nu hänger jag inte med här
Läs inläggen innan så förstår du nog 
23 okt, 2013 18:54
|
|
Borttagen
|
Ja, läs det på sida 1 så förstår du säkert c:
Som minst tredje året som ni ville är helt okej för mig!
24 okt, 2013 21:43
|
|
Borttagen
|
Jag förstår nu
Får jag vara två karaktärer för tänkte vara två tvillingar som jag har skapat tidigare om det är okej för er.
27 okt, 2013 00:14
|
Du får inte svara på den här tråden.