Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS M.potter, Mily , Hufflepuff :D

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS M.potter, Mily , Hufflepuff :D

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Det funkar bra för mig! Aa vi borde kanske vänta och se vad hon svarar...

23 okt, 2013 16:46

Borttagen

Avatar


Ja, och om hon gillar det kan vi kanske börja göra mallar och komma på något mer i handlingen

23 okt, 2013 16:47

Borttagen

Avatar


Precis!

23 okt, 2013 16:48

Borttagen

Avatar


Då är det bara att vänta då ... c:

23 okt, 2013 16:51

Borttagen

Avatar


Oj i am sorry i forget this

Tycker som minst tredje året

23 okt, 2013 17:38

Borttagen

Avatar


Tycker jag med men, är det okej med fjärde? Och är du okej med att det är under kriget och det?

23 okt, 2013 18:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Tycker jag med men, är det okej med fjärde? Och är du okej med att det är under kriget och det?


Nu hänger jag inte med här

23 okt, 2013 18:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Tycker jag med men, är det okej med fjärde? Och är du okej med att det är under kriget och det?


Nu hänger jag inte med här

Läs inläggen innan så förstår du nog

23 okt, 2013 18:54

Borttagen

Avatar


Ja, läs det på sida 1 så förstår du säkert c:
Som minst tredje året som ni ville är helt okej för mig!

24 okt, 2013 21:43

Borttagen

Avatar


Jag förstår nu

Får jag vara två karaktärer för tänkte vara två tvillingar som jag har skapat tidigare om det är okej för er.

27 okt, 2013 00:14

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS M.potter, Mily , Hufflepuff :D

Du får inte svara på den här tråden.