Mörkrets tid!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Mörkrets tid!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
22 okt, 2013 19:10 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Det var ju dåligt av dem xD tagga dem så ser vi om någon av dem svara ^^ Eller är de jätte sega på att svara? Alex? Nanne.....fast ingen av dem är inne xD ![]()
22 okt, 2013 19:11 |
|
Vildvittra
Elev |
AlexZz Tamburlaine men ja, de är väl inte inne så ofta, eller Alex kanske? x)
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 okt, 2013 19:15 |
|
Cara Riddle
Elev |
22 okt, 2013 19:17 |
|
Vildvittra
Elev |
Namn: Elvina
Ålder: 16- 18 år, hon vet inte. Kön: Kvinna Utseende: ![]() Familj: Ingen hon vet Ras: Människa Bakgrund: Elvina är född och uppvuxen på gatorna. Hon drar ibland ihop med gäng men verkar ofta själv. Hon kan gatorna utan och innan. Hon vet inget om sitt förflutna är inte döpt, kan inte läsa och har inte satt sin fot i närheten av en kyrka. Hon lever på att stjäla samt att spela på sin flöjt, en egenskap som hon utvecklat mycket bra. Personlighet: Rollas fram Eventuella vapen: Två dolkar under kjolarna. Övrigt: Vad det gäller demoner vet hon inte vad hon vill. Samhället har aldrig visat henne någon nåd, men kanske kunde hon få makt genom att sälja sin själ? "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 okt, 2013 19:40 |
|
AlexZz
Elev |
Gosh, this sounds really cool... o_o
Men jag är inte lika aktiv som förut... men jag försöker att vara det... does that work? xD . .
22 okt, 2013 19:49 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlexZz: JA du får jätte gärna vara med Gosh, this sounds really cool... o_o Men jag är inte lika aktiv som förut... men jag försöker att vara det... does that work? xD ![]()
22 okt, 2013 19:50 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: JA du får jätte gärna vara med Gosh, this sounds really cool... o_o Men jag är inte lika aktiv som förut... men jag försöker att vara det... does that work? xD Coolt. Om man är en människa kan man då vara i något sorts förbund med en demon? Eller kan demoner vandra på jorden precis som människor... eller måste de ha kontakt med en människa? pwq (Sorry 'bout all the questions läser halvt om halvt igenom gymnasievalsgrejs samtidigt...) . .
22 okt, 2013 19:59 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlexZz: Så länge den inte är din slav. De är demoner och ja de gör som de vill!Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: JA du får jätte gärna vara med Gosh, this sounds really cool... o_o Men jag är inte lika aktiv som förut... men jag försöker att vara det... does that work? xD Coolt. Om man är en människa kan man då vara i något sorts förbund med en demon? Eller kan demoner vandra på jorden precis som människor... eller måste de ha kontakt med en människa? pwq (Sorry 'bout all the questions läser halvt om halvt igenom gymnasievalsgrejs samtidigt...) De går på jorden som människor. Men om du har ett förbund med dem så lyder de inte dig, snarare du som tjänar dem xD ![]()
22 okt, 2013 20:06 |
|
AlexZz
Elev |
Jag kan vara en liksom demon också, right? Bara demon då? xD Så jag kan vara demonen i ett sådant förhållande? Right? (Har börjat med mallen.. just so you know. XD)
. .
22 okt, 2013 20:37 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen