Glee-roll (4 platser)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Glee-roll (4 platser)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DarkBells
Elev |
22 okt, 2013 18:08 |
|
Borttagen
|
22 okt, 2013 18:09 |
|
Borttagen
|
jaaaaa det är fuullt
22 okt, 2013 19:22 |
|
Borttagen
|
22 okt, 2013 19:24 |
|
Borttagen
|
går det inte bra att vara 5 då?
22 okt, 2013 19:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: går det inte bra att vara 5 då? Joo =) Det skulle bli super bra ;P 22 okt, 2013 19:26 |
|
DarkBells
Elev |
Förnamn: Kristin
Mellannamn: Stella Efternamn: Reed Ålder: 16 Kön: Kvinna Utseende: ![]() Personlighet: Hon är ganska kaxig och bryr sig ganska mycket om sig själv. Hon fjäskar oftast för Sue och är van vid att få saker hon vill ha. Förhållande: Har inget. Familj: Hennes pappa är rik och jobbar på en bank och hennes mamma jobbar som jornalist. Hon hade en storasyster som dog som liten av cancer. Kristens föräldrar jämför alltid henne med hennes syster. Vänner: Hon har inga direkta vänner utan är mest för sig själv. Det är många som försöker ställa sig in hos Kristen. Sport/klubb: Cheerios. Övrigt: ... Blev den bra?
22 okt, 2013 20:12 |
|
Borttagen
|
22 okt, 2013 20:14 |
|
Borttagen
|
hur ska vi liksom träffas?, jag menar, det är ju en stor skola
22 okt, 2013 21:53 |
|
DarkBells
Elev |
Vi skulle ju kunna köra att de ser anmälnings listan till glee och bara oh jag vill joina. Och då kan de ju mötas i glee club.
22 okt, 2013 22:50 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen