Privat roll med okänt tema
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll med okänt tema
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Ahw ♥ vad fint x) Men hm, de måste alla träffas vara samlade på något vis ^^ ;P
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 okt, 2013 22:09 |
|
Tamburlaine
Elev |
Vet ni någon bra rollare till som skulle kunna tända på det här väldigt specifika temat vi bestämt? xD
samma college?
11 okt, 2013 22:10 |
|
Vildvittra
Elev |
Collage funkar
Cara ^^ men hon har mycket i skolan xD eh....vet inte någon bra C: "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 okt, 2013 22:14 |
|
AlexZz
Elev |
I'm far to tired to think... god damn it. *dricka kaffe*
Jag tror ingen av dem jag tänker på är online... No... no they aren't. . .
11 okt, 2013 22:18 |
|
Borttagen
|
OH!! FINNS DET LEDIG PLATS!?!?!?! :3333
Ähäm...fast om ni inte vill ha med mig att göra så säg till 11 okt, 2013 22:18 |
|
Tamburlaine
Elev |
11 okt, 2013 22:19 |
|
Vildvittra
Elev |
Från varje elevhem :3
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 okt, 2013 22:21 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: OH!! FINNS DET LEDIG PLATS!?!?!?! :3333 Ähäm...fast om ni inte vill ha med mig att göra så säg till Well, I'm good with having you in. . .
11 okt, 2013 22:24 |
|
Tamburlaine
Elev |
Välkommen med fashion7 ^^ jag får in en mall litet senare, men den kommer att likna väldigt mycket min karaktär i Storstadsrollet x) men in med mallar bara!
11 okt, 2013 22:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Heh Skrivet av Borttagen: OH!! FINNS DET LEDIG PLATS!?!?!?! :3333 Ähäm...fast om ni inte vill ha med mig att göra så säg till Well, I'm good with having you in. Så...vad rollar ni?? (Lol, fett efter -.-" 11 okt, 2013 22:28 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen