Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

MLP-roll

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MLP-roll

1 2 3 4
Användare Inlägg
luna lovegood 21
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Namn: Sea Star
Cutiemark: Sjöstjärna
Utseende: Ljusblå/turkos hy, lilablå man och svans och blåa ögon.
Art: Enhörning
Personlighet: Pålitlig och enivs, alltid snäll och hjälpsam men ogillar att själv be om hjälp. Ganska så lik appeljack till personligheten.
Bor: I ett hus lite i utkanten av ponyville
Ålder: Har precis fått sitt cutiemark
Annat: -

Blir det bra?

Ja!
(Även om den inte är i årstids tema, som våra. Men det gör inte nåt. Ändra den inte.) ;-)

13 okt, 2013 13:18

Borttagen

Avatar


Kan ändra om du vill^^
Det gör inget kom bara nt på vad hon skulle ha för namn då xD

13 okt, 2013 14:38

luna lovegood 21
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Kan ändra om du vill^^
Det gör inget kom bara nt på vad hon skulle ha för namn då xD

Aaah. Mn det han ju ändå vara ty sommar. Även om hon mer känns som hav.

13 okt, 2013 14:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av luna lovegood 21:
Skrivet av Borttagen:
Kan ändra om du vill^^
Det gör inget kom bara nt på vad hon skulle ha för namn då xD

Aaah. Mn det han ju ändå vara ty sommar. Även om hon mer känns som hav.

Haru rätt i^^
Men jag fixar det såå

13 okt, 2013 17:32

luna lovegood 21
Elev

Avatar


Perfekt! Bara vintern kvar! Nån mer måste vara med! Har du en Pegasister eller en Brownie?

13 okt, 2013 19:39

Borttagen

Avatar


Jag är med!

7 nov, 2013 15:58

luna lovegood 21
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag är med!

Skriv vinter mall!

7 nov, 2013 16:20

Borttagen

Avatar


men var det inte fem hovdamer?

7 nov, 2013 16:51

luna lovegood 21
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
men var det inte fem hovdamer?

Joo... Men Allstå vi är bara några random ungar... Hovdamerna kommer inte vara me dså mycket.

7 nov, 2013 16:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av luna lovegood 21:
Skrivet av Borttagen:
men var det inte fem hovdamer?

Joo... Men Allstå vi är bara några random ungar... Hovdamerna kommer inte vara me dså mycket.


ok, men måste man ha årstidtema då?

Och föressten, är det den nya verisionen eller den gamla med my Little pony ni syftar på?

för mig är detta Rainbow dash: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimages4.fanpop.com%2Fimage%2Fphotos%2F17900000%2FRainbow-Dash-my-little-pony-17940460-307-304.jpg

inte detta: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc03.deviantart.net%2Ffs71%2Fi%2F2012%2F274%2F4%2F1%2Frainbow_dash_12_by_xpesifeindx-d5giyir.png

7 nov, 2013 16:57

1 2 3 4

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MLP-roll

Du får inte svara på den här tråden.