Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hungergames

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hungergames

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Visst!

7 okt, 2013 14:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Visst!

Vad bra!

7 okt, 2013 15:35

kanelpumpa
Elev

Avatar


Alltså förlåt, men nu har jag ingen koll alls känner jag!
Åker dem till Huvudstaden?
Och hur kan de känna varandra innan om de kommer från olika distrikt?
Eller lär de känna varandra innan tävlingen?

:/

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F4d2a1c81c0d1f111a8acc1c44a28cb7e%2Ftumblr_no7vosL7bg1s9ayodo2_250.gif

7 okt, 2013 22:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av kanelpumpa:
Alltså förlåt, men nu har jag ingen koll alls känner jag!
Åker dem till Huvudstaden?
Och hur kan de känna varandra innan om de kommer från olika distrikt?
Eller lär de känna varandra innan tävlingen?

:/

Jag antar att dom åker till huvudstaden nu, ja
Och jag tänkte att alla tre kanske är väldigt nära vänner sedan dom var små..

8 okt, 2013 15:10

kanelpumpa
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av kanelpumpa:
Alltså förlåt, men nu har jag ingen koll alls känner jag!
Åker dem till Huvudstaden?
Och hur kan de känna varandra innan om de kommer från olika distrikt?
Eller lär de känna varandra innan tävlingen?

:/

Jag antar att dom åker till huvudstaden nu, ja
Och jag tänkte att alla tre kanske är väldigt nära vänner sedan dom var små..


Alltså, det är en bra idé, men jag förstår ändå inte helt hur de kan känna varandra sedan innan om de kommer från olika distrikt, ex de i distrikt 8 har ju aldrig beblandats med distrikt 9 osv... Men strunt samma, nu ska jag försöka sluta vara jobbig som påpekar sånna saker

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F4d2a1c81c0d1f111a8acc1c44a28cb7e%2Ftumblr_no7vosL7bg1s9ayodo2_250.gif

8 okt, 2013 22:21

Borttagen

Avatar


Känns som att det blev ett väldigt oaktat roll..
Men dom kan ju bli vänner när dom tränar kanske?

7 dec, 2013 22:21

Borttagen

Avatar


För mig spelar det ingen roll när dom blir vänner.
Men vem ska skriva?

7 dec, 2013 22:32

Borttagen

Avatar


Jag vet inte... Vill du?

7 dec, 2013 22:40

Borttagen

Avatar




Okej, men det blir lite kort eftersom att jag är fruktansvärt trött och håller på att se på en serie.
--------------------
Jag gick till rummet där kvinnan med det krulliga lila håret satt.
"Hej." sa hon och log när hon fick syn på mig.
"Hej..." muttrade jag och satte mig bredvid henne. Kvinnan log och tittade på mig.
"Juste! skulle du vilja hämta Blay så att ni kan träffa eran mentor?" frågade hon och log.
"Är det bara en mentor? Det brukar ju vara en kvinna och en man?" frågade jag och kom på att jag inte alls visste något om mentorer.
"Jo, ibland är det det. Men vi har ingen Kvinnlig mentor just nu. Malin dog några dagar före slåttern." sa kvinnan. Jag nickade bara och ställde mig upp igen. Jag gick ut ur rummet och gick till Blays rum. Jag knackade på den och jag hörde ett dunk.
"Vad!" sa han irriterat.
"Vi ska träffa vår mentor." mumlade jag. Jag tryckte ner handtaget i samma sekund som han också gjorde det. Vi öppnade dörren samtidigt. Jag såg på Blay som hade sin hand ovanför hans svarta hår.
"Jag slog bara i huvudet." muttrade han och gick ut ur rummet. Jag nickade bara och gick tillbaka där kvinnan satt.
"Så vart är vår mentor då, Marbell?" frågade Blay upprört. Marbell var antagligen kvinnan med det lila håret. Jag hade inte lyssnat på hennes presentation.
"Åh, juste... jag ska hämta honom."

7 dec, 2013 22:56

Borttagen

Avatar


Gör inget! Struntar i det att jag skrev att jag kände igen er då
Ändrar även så att jag är i distrikt 12
-

Jag kände mig väldigt ensam. Jag kände ingen här, och alla såg så smarta ut! Den biffiga killen verkade dock inte lika Biffig efter ett tag, han var faktiskt rätt hygglig!
Kom knappt ihåg honom, men ett svagt minne sa mig att han gick i årskursen över mig i skolan.
Jag duschade snabbt, något jag aldrig gjort innan och lät njutningsfullt vattnet strila nerför min rygg.
Snart hördes en snabb knackning utanför mitt rum som informerade mig om att jag skulle komma och äta tillsammans med blake, killen.
Så jag stängde av vattnet och tog på mig en svart enkel klänning med svarta skor till. Egentligen gillade jag det inte, men så fick det vara.
Snart satt jag till bords med Blake på vänster sida om mig och våran handledare Dean.
Maten var väldigt god, och jag hade svårt att lyssna till vad dom pratade om.

7 dec, 2013 23:11

1 2 3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hungergames

Du får inte svara på den här tråden.