Är det någon där ute?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Är det någon där ute?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Vi väntar en stund till, kommer inte hon på idén så har jag en (jag har skrivit upp den så jag tror i alla fall inte att jag kommer glömma den).
7 okt, 2013 20:46 |
Medi
Elev |
nu är jag hemma. Jag var på jobbet/skolan och sen åkte jag till min kompis och sov.
Men jag vill ha varulvar om det skulle gå (läser en bok just nu om varulvar) Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 8 okt, 2013 14:03 |
|
Fellrendión
Elev |
Bara om det inte blir någon kärlekshistoria, eller en Twilight-fanfiction, för sånt gillar inte jag.
8 okt, 2013 15:17 |
Medi
Elev |
humm då får vi tänka om lite
du lugn jag hatar seriöst skiten ur twiliht Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 8 okt, 2013 15:20 |
|
Fellrendión
Elev |
Alltså det ÄR OKEJ med varulvar, det är bara att jag inte vill att det ska vara som i Twilight. så du behöver inte ändra så mycket om du sa att det inte var Twilight du skrev om.
8 okt, 2013 15:24 |
Medi
Elev |
nej jag tänkte på två packar som bråkar och sånt en av packarna är galna och sånt
Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 8 okt, 2013 15:28 |
|
Minihäst
Elev |
Så typ varulvskrig?
Kan varulvarna frivilligt bli människor eller är det beroende av månen? another day, another slay 8 okt, 2013 18:03 |
Medi
Elev |
8 okt, 2013 18:04 |
|
Fellrendión
Elev |
8 okt, 2013 18:06 |
|
Minihäst
Elev |
Ah, okej! Har vi någon bra anledning till bråket? Eller så kan förstås bara vara ära och gammalt skräp.
another day, another slay 8 okt, 2013 18:06 |
Du får inte svara på den här tråden.

kommer ihåg) 
Mugglarportalen