Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Min hemlighet

Forum > Fanfiction > Min hemlighet

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Bra, men tänk på att inte använda smilisar då du skriver en berättelse eller FF.
Men annars är den bra. :3

4 okt, 2013 18:26

Mindy
Elev

Avatar


Okej tack för tipset

Jag gillar att spela piano dansa och baka♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

4 okt, 2013 18:27

Borttagen

Avatar


Mer, kan knappast hålla mig för att du sa att du skulle lägga upp nästa kapitel. :3

5 okt, 2013 10:25

Mindy
Elev

Avatar


Kap2: Undervattnet



Det är hennes syster Sindy som blivigt orolig när Mindy gick ut för hon brukar inte gå ut så här tidigt.
-Är du ledsen Mindy?, frågar Sindy Mindy.
-Ja behöver bara tänka lite, svarade Mindy.
-Ska vi leka sjöjungfrur? frågar hon och försöker se söt ut.
-Visst jag kan be pappa att följa med till badhuset, sa hon.
-Varför kan vi inte bada här? frågar hon .
-Jag vet inte riktigt men något säger mig att vi inte ska bada i havet idag, svarade Mindy




DET VAR EN BIT FÖR JAG SKA TILL STAN NU SKRIVER RÄSTEN SEN ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Jag gillar att spela piano dansa och baka♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

5 okt, 2013 10:35

Borttagen

Avatar


Bra, superbra. ♥

5 okt, 2013 10:37

Mindy
Elev

Avatar


Tack! mst logga alldeles strax

Jag gillar att spela piano dansa och baka♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

5 okt, 2013 10:38

Borttagen

Avatar


Okej! ♥

5 okt, 2013 10:41

Borttagen

Avatar


Bra! längtar :3

5 okt, 2013 10:45

1 2

Forum > Fanfiction > Min hemlighet

Du får inte svara på den här tråden.