Min hemlighet
Forum > Fanfiction > Min hemlighet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Bra, men tänk på att inte använda smilisar då du skriver en berättelse eller FF.
Men annars är den bra. :3 4 okt, 2013 18:26 |
|
Mindy
Elev |
Okej tack för tipset
Jag gillar att spela piano dansa och baka♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 4 okt, 2013 18:27 |
|
Borttagen
|
Mer, kan knappast hålla mig för att du sa att du skulle lägga upp nästa kapitel. :3
5 okt, 2013 10:25 |
|
Mindy
Elev |
Kap2: Undervattnet
Det är hennes syster Sindy som blivigt orolig när Mindy gick ut för hon brukar inte gå ut så här tidigt. -Är du ledsen Mindy?, frågar Sindy Mindy. -Ja behöver bara tänka lite, svarade Mindy. -Ska vi leka sjöjungfrur? frågar hon och försöker se söt ut. -Visst jag kan be pappa att följa med till badhuset, sa hon. -Varför kan vi inte bada här? frågar hon . -Jag vet inte riktigt men något säger mig att vi inte ska bada i havet idag, svarade Mindy DET VAR EN BIT FÖR JAG SKA TILL STAN NU SKRIVER RÄSTEN SEN ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Jag gillar att spela piano dansa och baka♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 5 okt, 2013 10:35 |
|
Borttagen
|
Bra, superbra. ♥
5 okt, 2013 10:37 |
|
Mindy
Elev |
Tack! mst logga alldeles strax
Jag gillar att spela piano dansa och baka♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 5 okt, 2013 10:38 |
|
Borttagen
|
Okej! ♥
5 okt, 2013 10:41 |
|
Borttagen
|
Bra!
5 okt, 2013 10:45 |
Forum > Fanfiction > Min hemlighet
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen