Voldemorts dotter ~ Fanfiction
Forum > Fanfiction > Voldemorts dotter ~ Fanfiction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
§ Hedwig §
Elev |
2 okt, 2013 11:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av § Hedwig §: LÄser nu! ♥ Du kan ju ta Rawenclaw, eller Hufflepuff! Om du inte vill ta gryffindor alltså. MM.... Haha lottar för att jag har så svårt att välja. 2 okt, 2013 11:31 |
|
§ Hedwig §
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av § Hedwig §: LÄser nu! ♥ Du kan ju ta Rawenclaw, eller Hufflepuff! Om du inte vill ta gryffindor alltså. MM.... Haha lottar för att jag har så svårt att välja. Gör det... DX ![]()
2 okt, 2013 11:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av § Hedwig §: Skrivet av Borttagen: Skrivet av § Hedwig §: LÄser nu! ♥ Du kan ju ta Rawenclaw, eller Hufflepuff! Om du inte vill ta gryffindor alltså. MM.... Haha lottar för att jag har så svårt att välja. Gör det... DX Har lottat jag lägger upp ett nytt kapitel typ om någon timme. 2 okt, 2013 11:39 |
|
§ Hedwig §
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av § Hedwig §: Skrivet av Borttagen: Skrivet av § Hedwig §: LÄser nu! ♥ Du kan ju ta Rawenclaw, eller Hufflepuff! Om du inte vill ta gryffindor alltså. MM.... Haha lottar för att jag har så svårt att välja. Gör det... DX Har lottat jag lägger upp ett nytt kapitel typ om någon timme. Ooooo! Vad blev det? O_o ![]()
2 okt, 2013 11:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av § Hedwig §: Skrivet av Borttagen: Skrivet av § Hedwig §: Skrivet av Borttagen: Skrivet av § Hedwig §: LÄser nu! ♥ Du kan ju ta Rawenclaw, eller Hufflepuff! Om du inte vill ta gryffindor alltså. MM.... Haha lottar för att jag har så svårt att välja. Gör det... DX Har lottat jag lägger upp ett nytt kapitel typ om någon timme. Ooooo! Vad blev det? O_o Det får du veta i nästa kapitel ^_^ 2 okt, 2013 11:41 |
|
§ Hedwig §
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av § Hedwig §: Skrivet av Borttagen: Skrivet av § Hedwig §: Skrivet av Borttagen: Skrivet av § Hedwig §: LÄser nu! ♥ Du kan ju ta Rawenclaw, eller Hufflepuff! Om du inte vill ta gryffindor alltså. MM.... Haha lottar för att jag har så svårt att välja. Gör det... DX Har lottat jag lägger upp ett nytt kapitel typ om någon timme. Ooooo! Vad blev det? O_o Det får du veta i nästa kapitel ^_^ Haha, OK! ^_^ ![]()
2 okt, 2013 11:47 |
|
Borttagen
|
Superbra! Du skriver hur bra som helst!!! Längtar verkligen till nästa kapitel!
*Nyfiken på vilket elevhem hon ska hamna i* 2 okt, 2013 16:56 |
|
§ Hedwig §
Elev |
Skrivet av Borttagen: Superbra! Du skriver hur bra som helst!!! Längtar verkligen till nästa kapitel! *Nyfiken på vilket elevhem hon ska hamna i* Jag med! ![]()
2 okt, 2013 18:03 |
|
Borttagen
|
SUPERBRA!!
*hoppas på att hon ska hamna i Rawenclaw...* 2 okt, 2013 18:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen