Stackars Dobby.
Forum > Harry Potter > Stackars Dobby.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny_Power
Elev |
11 sep, 2012 15:04 |
|
.:Elise:.
Elev |
11 sep, 2012 15:49 |
|
Wilde
Elev |
det är synd om dobby
11 sep, 2012 16:53 |
|
me.
Elev |
Det är synd att han dog men han fick ut mycket av sitt liv och blev till sist en egen person. Som jag ser det dog han i alla fall lycklig ♥
11 sep, 2012 17:10 |
Forum > Harry Potter > Stackars Dobby.
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen