En släng av Cancer
Forum > Fanfiction > En släng av Cancer
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Denna var faktiskt rätt så bra!
*Bevakar* 5 sep, 2013 14:14 |
|
Borttagen
|
Oh my f.... så bra. :3
5 sep, 2013 14:49 |
|
Zendaya
Elev |
Pling det är grymt!
5 sep, 2013 15:00 |
|
Chilnava
Elev |
Skriv mer!
Den är sjukt braaaa!♥ LÄS GÄRNA MIN FANFIC "I'm nobody, just nobody..." SKULLE GÖRA MIG SUPERDUPERGLAD!:D:3 http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=39569&page=1#p2670456
5 sep, 2013 15:00 |
|
Borttagen
|
Tacktacktack!!!
Blir helt jävla känslosam nu....skriver mer så fort min dumma pianolärare låter mig gå...*suck* 5 sep, 2013 15:08 |
|
Gabrielle delacour 2
Elev |
5 sep, 2013 15:45 |
|
Borttagen
|
Åh, herre in skapare!! Somnade på pianolektionen, för att läraren pratade.......nåja, det får jag skämmas över en annan gång :3
Andra delen av kapitlet kommer här: Kapitel 1, del 2 Så småningom kom vagntanten till min kupè och gav mig gratis pumpakaka. - Ät nu allt, du är för mager! skrockade hon. Jag åt mycket riktigt allt och somnade därefter. 1 timme senare Ombytt och klar tog jag och min katt - som nödvändigtvis inte var min - oss ut ur tåget. Väl i stora salen satte jag mig långt bort från de hånfulla viskningarna som talade om mig. Jag var näst intill klar med efterrätten när en bredaxlad skugga drog över mig. - Men ser man på. Chang är tillbaka, ångrar du att du konverterat till mugglare?? sa en viss Draco Malfoy. Draco hette Draco, och det med rättvisa, då han var en exakt kopia av sin farfars far. - Vad vill du Draco? suckade jag och drack det sista a min dryck. - Vi kommer ha kul du och jag, eller hur din lilla blodsförrädare? snäste han kaxigt i mitt öra. Jag reste mig mödosamt upp och tog mina saker. - Ursäkta mig, sa jag irriterat och trängde mig förbi Draco. På kvällen låg jag och klappade min katt som inte var min. - Han är snygg, Draco, men han är en riktig idiot! mumlade jag mot kattens vita päls. Katten fortsatte spinna och jag log lite. - Jag tror jag ska kalla dig för Snow White. - Mjau! - Jaja, godnatt då. Och så kom det sig att jag somnade sked vid min nya katt. Mina drömmar handlade om breda axlar och gråa ögon. 5 sep, 2013 16:13 |
|
Tyra
Elev |
Bra!
5 sep, 2013 16:16 |
|
Rawi
Elev |
5 sep, 2013 16:22 |
|
Chilnava
Elev |
Så sjuuuukt ägig FF!!
ÄLSKAR den verkligen! LÄS GÄRNA MIN FANFIC "I'm nobody, just nobody..." SKULLE GÖRA MIG SUPERDUPERGLAD!:D:3 http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=39569&page=1#p2670456
5 sep, 2013 17:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen