Vad vill ni bli som vuxna?
Forum > Off Topic > Vad vill ni bli som vuxna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnyy
Elev |
5 apr, 2011 21:22 |
|
Danzi
Elev |
5 apr, 2011 21:44 |
|
Borttagen
|
Jag vill bli sjökapten
5 apr, 2011 21:58 |
|
Elliee
Elev |
Dansare eller cevilingeniör (hur de nu stavas)
Don' cry there always a reason to smile. 5 apr, 2011 22:18 |
|
Samsara
Elev |
Jag vet inte direkt på rak arm vad jag vill bli, men skulle gärna jobba utomlands. Kanske som engelsklärare i Kina, och sedan jobba för något företag mellan Sverige och Kina...
Att skriva några bestsellers hade inte heller varit helt fel. 5 apr, 2011 22:22 |
|
Hotissue
Elev |
6 apr, 2011 00:19 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag vill variera mig! Är motorman nu men tror inte att jag vill läsa vidare och arbeta på högre befattning på båtarna. Däremot kan jag tänka mig fortsätta som motorman och ha andra sidojobb. Om det blir inom hälsa (personlig tränare, lära mig mer om kost osv), el, ekonomi eller något helt annat återstår att se.
Först nu vill jag jobba som motorman, leva någon månad i London, segla med Götheborg till och från USA 2012-2014 och därefter se över vad mina alternativ är ^^ Kanske något roligt som seglingsinstruktör? Hade varit skitkul ju! Jobba i sverige på somrarna och hjälpa till utomlands på vintrarna. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 apr, 2011 00:37 |
|
Pottergeek
Elev |
Min svenskalärare sa förut att jag "bör bli författare", så den idéen har fastnat i mitt huvud. Jag utbildar mig till sjöman jag också.
It does not do to dwell on dreams and forget to live - Albus Dumbledore 6 apr, 2011 08:53 |
|
Nagini
Elev |
stylist ska jag sikta på men när jag fyller 16 ska jag vara med i idol och så får man ju se hur det går där annars skulle inte skådespelare vara så dåligt men jag vill inte tävla med min syster(hon går i teater linje på gymnasiet)
tänkte det var daks att byta singnatur...men kommer inte på non bra 6 apr, 2011 15:59 |
|
jan
Elev |
c
Skrivet av Nagini: stylist ska jag sikta på men när jag fyller 16 ska jag vara med i idol och så får man ju se hur det går där annars skulle inte skådespelare vara så dåligt men jag vill inte tävla med min syster(hon går i teater linje på gymnasiet) va idol ? Coolt ! Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
6 apr, 2011 16:05 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen