Sista sms:et du skickade/fick!
Forum > Off Topic > Sista sms:et du skickade/fick!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fått: Ok. Är i skolan nu men slutar snart.
Skickat: Om du inte har annat för dig efter skolan så får du mer än gärna komma hit. (a k a kommunikation mellan mig och min pojkvän, ovanligt att han är i skolan och inte jag) 3 sep, 2013 11:04 |
|
Verro_Luna
Elev |
3 sep, 2013 14:46 |
|
Borttagen
|
Skickat: "Kan vi inte se på bioo på fredaaag?"
Fått: "Joooo" Ska svara nu. ^^ ("Vilkeeeen?" 3 sep, 2013 14:54 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
skickat: gleeee
fått: jag unfollowade alla som inte följde oss tillbaka speech! 3 sep, 2013 18:35 |
|
ginnyw123
Elev |
3 sep, 2013 19:04 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
skickat: :'( (gånger typ tusen, känner inte för att spamma ner tråden)
fått: :'( (gånger typ tusen) (och ja vi diskuterar cory monteith) speech! 3 sep, 2013 21:04 |
|
Borttagen
|
Skickat: Hej!
Fått: Är ni hemma? 4 sep, 2013 18:13 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
fått: äter tacos!!
skickat: ge miiig speech! 4 sep, 2013 20:42 |
|
Borttagen
|
Skickat: Ihaaaaaab, jag glömde min XBOX kontroll hemma hos dig. Kan du komma ner med den, jag behöver den!!
Fått: Shiii, jag spelar med den. Skickat: Jävlar, du ljuger! Du kan ju inte ens spela....... O.O Fått: .... jag pallar inte komma ner med den.... 4 sep, 2013 21:07 |
|
stellaa
Elev |
4 sep, 2013 21:10 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen