[Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
KajsaRC2001
Elev |
Jag rodnade lite när en kille från en klass över kom in. Honom hade jag spanat på i smyg. Josh tror jag att han hette.
15 aug, 2013 23:04 |
|
Borttagen
|
Jag tänkte precis hälsa på Tjejen i samma kupè som mig när plötsligt Gina,Emma och Sarah kom in i vår kupè.
"Heej Josh,skrek dem. 15 aug, 2013 23:07 |
|
KajsaRC2001
Elev |
15 aug, 2013 23:08 |
|
Borttagen
|
"Hej tjejer,sa jag svagt. Jga har lite huvudvärk.
"Naaw har du,sa Emma högt. "Jag kan hjälpa dig,sa Gina och började massera mitt huvud. Sarah tryckte upp sin urringning mot mig.Jag blev lite hård. 15 aug, 2013 23:12 |
|
KajsaRC2001
Elev |
15 aug, 2013 23:15 |
|
Borttagen
|
Emma började röra min lem.
"Nej nej sötnos inte här. "HIHI,fnittrade Emma.Vi kommer tillbaka lite senare. 15 aug, 2013 23:17 |
|
KajsaRC2001
Elev |
Jag pustade ut när de gick och rättade till håret. Jag och Emma hade faktiskt ganska lika bröst fast mina hade inte blivit klämda på av en annan kille.
15 aug, 2013 23:19 |
|
Borttagen
|
Emma var verkligen snygg med hennes stora bröst och sexiga ansikte.Mest gillade jag hennes stora gröna ögon.
"Hej,sa jag hastigt till tjejen vid fönstret 15 aug, 2013 23:27 |
|
KajsaRC2001
Elev |
"Hej" sa jag tyst. Rodnaden spred sig på min hals. Det kände jag. Jag rättade till kragen på blusen och kollade ut genom fönstret.
15 aug, 2013 23:29 |
|
Borttagen
|
"Vad var det du hette igen,frågade jag
15 aug, 2013 23:30 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen