Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[PRS] Internat med möjligheter.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Internat med möjligheter.

1 2 3 ... 8 9 10
Användare Inlägg
kotte7
Elev

Avatar


Det är trångt i bussgången folk knuffas och trängs och jag ramlar in vid ett säte. Där sitter någon som jag flyger in i.Jag blir röd om kinderna och mumlar, förlåt.

12 aug, 2013 12:37

Queen Boo
Elev

Avatar


Hela skolan stirrar på mig när jag närmar mig skåpet. Allt jag känner mot den här killen är ilska, och lite nyfikenhet. Han tittar trotsigt på mig, som om han tror att jag är rädd!. ''Och vad vill du då? Du står i vägen''

jag är jättecoolig älska mig plz

12 aug, 2013 12:40

kotte7
Elev

Avatar


''Det är ingen fara'' svarar en tjej med blont kort hår.
Jag reser mig och går ut i den lite mindre proppfulla gången. Så fort jag kommer ur bussen börjar jag gå mot skolan.

12 aug, 2013 12:50

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag ser att han motstår frestelsen att le. Han tittar på mig. ''Visst visst'' säger jag och räcker fram handen. Han tar tag i min handled och det bränner till av smärta. Sedan är han borta. Jag vänder mig mot alla elever och håller upp armen. Det backar förskräckt och när jag går genom korridoren försöker de hålla sig undan från mig, som om jag bar på en farlig smitta.

jag är jättecoolig älska mig plz

12 aug, 2013 12:57

kotte7
Elev

Avatar


När jag kommer in genom den stora porten är det första jag slås av att det är stort. Sen hinner jag inte stå still mer och blir ivägföst av strömmen av människor.

12 aug, 2013 13:05

Queen Boo
Elev

Avatar


''Ayla?'' frågar jag. Hon tränger sig ut ur mängden av människor och krokar fast armen i min. När vi kommer ut står Kevin där. ''See, alla säger att någon precis blev märkt därinne! Vem var det?'' frågar han. ''Först och främst, kan du skjutsa mig? Jag ska byta skola.'' Han nickar och jag håller upp armen.

jag är jättecoolig älska mig plz

12 aug, 2013 13:11

kotte7
Elev

Avatar


Jagblir inföst i ett rum fullt av andra. Där ställer jag mig för att vänta. Eftersom att jag antar att jag snarty måste göra provet. Jag har helt rätt snart ropar dom att jag och några till ska komma in. Jag reser mig upp och går genom en dörr där det står provetsrum.

12 aug, 2013 13:19

Queen Boo
Elev

Avatar


Snart är vi på väg, jag har varit hemma och packat. Jag sitter där fram med Kevin, och Ayla sitter bak. VI är snart vid skolan, och jag kliver ur bilen. En kvinna i trettioårsåldern kommer fram till mig. ''Jaha, du måste vara Selena Light, du ska gå i våran... specialklass, antar jag?'' Jag nickar. Jag ger Kevin och Ayla varsin kram. ''Hej då''

jag är jättecoolig älska mig plz

12 aug, 2013 13:22

kotte7
Elev

Avatar


Provet är väl inte svårt men det är ändå mycket jag är osäker på tillslut är jag i alla fall klar och kan gå iväg till matsalen för att äta kvällsmat.

12 aug, 2013 13:28

Queen Boo
Elev

Avatar


''Ja, Selena, du ska få göra ett prov senare idag, för att se vilken klass du hamnar i.'' Jag nickar. ''Men först ska du äta, jag ber någon att visa dig dit'' Jag nickar igen. ''Emily!'' ropar hon. En blond tjej med tatuering runt handleden kommer fram. ''Kan du visa våran nya elev till matsalen?'' Emily nickar och vi börjar gå

jag är jättecoolig älska mig plz

12 aug, 2013 13:31

1 2 3 ... 8 9 10

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Internat med möjligheter.

Du får inte svara på den här tråden.