Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Om jag ändå låtit bli. - Drakella Malfoy.

Forum > Fanfiction > Om jag ändå låtit bli. - Drakella Malfoy.

1 2
Användare Inlägg
Elzyii
Elev

Avatar


ÅH CHANNIE MIN UNDERBARA CHANNIE!
OKej, Älskling... This is Perfection.
Jag blev sur på dig när du slutade skriva dina andra ff:s, men jah misstänkte nästan att du skulle göra det eftersom du varit bortrest sålänge och inte verkade pigg på att fortsätta med dem...
Men nu är du HÄR och det är huvudsaken.
Och när jag nu efter att haläst första kapitlet, insett VILKEN talang du är och hur BRA den här FF:n är, så har jag förlåtit dig!
det här är utan överdrift det bästa du skrivit även om jag tycker att allting du skriver är otroligt bra.
Jag menar, du är ju underbar.
Thats all.
Jag vill ha ett nytt kapitel, det spritter i mig av iver.
Älskar namnet du gett henne, fast förstår om hon intw gillar det... Hon vill väl heta Ellie, som hon alltid gjort, right?
Och hon verkar inte gilla Draco heller.
Jag kan faktiskt förstå henne, tänk dig själv, att komma helt ny till en ny familj, som påstår att det är den riktiga?
Att inte få träffa sin gamla längre, där du har växt upp..
Hon måste känna sig både sårad/Arg/ledsen/rädd/besviken.

Älskar allt med detta kapitel, finns INGENTING att klaga på.
Det finns det aldrig när det gäller dig, Channie, förutom att kapitlet var för kort... VILL HA MER.
Gah, jävla cliffhanger....
JAG VILL JU VETA VAD SOM HÄNDER UNDER MIDDAGEN.
Hennes rum verkar skumt.
Och vad är det med Draco och "du får inte gå in i mitt rum" stylen?
Så är han ju i min ff:n med!
Kinky gosse... Jaja, whatever... SNÄLLA SKRIV MER HJÄRTAT!♥
*Dobby eyes, eller Lucius om du hellre vill det*

Läs gärna min ff:n om Draco <3 Läser gärna din som gengäld, och för att jag älskar att läsa! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=51873

7 aug, 2013 16:07

Borttagen

Avatar


Elzyii, öppna. :'D

Spoiler:
Tryck här för att visa!
Skrivet av Elzyii:
ÅH CHANNIE MIN UNDERBARA CHANNIE!
OKej, Älskling... This is Perfection.
Jag blev sur på dig när du slutade skriva dina andra ff:s, men jah misstänkte nästan att du skulle göra det eftersom du varit bortrest sålänge och inte verkade pigg på att fortsätta med dem...
Men nu är du HÄR och det är huvudsaken.
Och när jag nu efter att haläst första kapitlet, insett VILKEN talang du är och hur BRA den här FF:n är, så har jag förlåtit dig!
det här är utan överdrift det bästa du skrivit även om jag tycker att allting du skriver är otroligt bra.
Jag menar, du är ju underbar.
Thats all.
Jag vill ha ett nytt kapitel, det spritter i mig av iver.
Älskar namnet du gett henne, fast förstår om hon intw gillar det... Hon vill väl heta Ellie, som hon alltid gjort, right?
Och hon verkar inte gilla Draco heller.
Jag kan faktiskt förstå henne, tänk dig själv, att komma helt ny till en ny familj, som påstår att det är den riktiga?
Att inte få träffa sin gamla längre, där du har växt upp..
Hon måste känna sig både sårad/Arg/ledsen/rädd/besviken.

Älskar allt med detta kapitel, finns INGENTING att klaga på.
Det finns det aldrig när det gäller dig, Channie, förutom att kapitlet var för kort... VILL HA MER.
Gah, jävla cliffhanger....
JAG VILL JU VETA VAD SOM HÄNDER UNDER MIDDAGEN.
Hennes rum verkar skumt.
Och vad är det med Draco och "du får inte gå in i mitt rum" stylen?
Så är han ju i min ff:n med!
Kinky gosse... Jaja, whatever... SNÄLLA SKRIV MER HJÄRTAT!♥
*Dobby eyes, eller Lucius om du hellre vill det*

Babe, du är PERFECTION. ♥
Åhhh, jag är så jävla (ursäkta mitt ''svärande'' ledsen att jag avslutade alla tråkiga, dumma o världens sämsta FF:er.
När jag var nere i det dumma landet som kallas Turkiet, så försökte jag skriva flera kapitel till varje FF.
Men så en dag så lekte nån dum unge med min dator och raderade bort allt som jag skrivit, tro mig eller inte men jag slog i sönder barnet eftersom jag arbetade med det i flera veckor. D':<
Dumma unge . . . . x.x e.e
Aww, du gör mig tårögd. :'
WAIT! WAITT! WAITT!
Wtf? What did you just say?
Jag? Har? Talang? Denna? Sämsta? FF? Är? Bra?
Knappast din cupcake, du är helt fel.
DU har TALANGEN, DU har den BÄSTA FF:N.
Punkt slut, darling.
Du är underbar, right?
That is the truht, and don't say I didn' say the truth. Okay, honey?
Du kommer få ett nytt kapitel senare ikväll eller imorgon. :'
Ellie kommer gilla sitt namn senare, tror jag!
Japp hon vill heta Ellie och det ska hon göra men senare blir hennes liv uppochner vänt.
Hon kommer hata honom, FOREVER! (not)
Japp du har ganska rätt, hon är sårad/Arg/ledsen/rädd/besviken. e.e

Du ska få veta vad som händer under middagen och varför Draco stryker om att Drakella inte får gå in i hans rum.

Älskar dejj! ♥

7 aug, 2013 16:35

chokladgrodan:D
Elev

Avatar


Super!

*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e...

7 aug, 2013 18:21

Elzyii
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Elzyii, öppna. :'D

Spoiler:
Tryck här för att visa!
Skrivet av Elzyii:
ÅH CHANNIE MIN UNDERBARA CHANNIE!
OKej, Älskling... This is Perfection.
Jag blev sur på dig när du slutade skriva dina andra ff:s, men jah misstänkte nästan att du skulle göra det eftersom du varit bortrest sålänge och inte verkade pigg på att fortsätta med dem...
Men nu är du HÄR och det är huvudsaken.
Och när jag nu efter att haläst första kapitlet, insett VILKEN talang du är och hur BRA den här FF:n är, så har jag förlåtit dig!
det här är utan överdrift det bästa du skrivit även om jag tycker att allting du skriver är otroligt bra.
Jag menar, du är ju underbar.
Thats all.
Jag vill ha ett nytt kapitel, det spritter i mig av iver.
Älskar namnet du gett henne, fast förstår om hon intw gillar det... Hon vill väl heta Ellie, som hon alltid gjort, right?
Och hon verkar inte gilla Draco heller.
Jag kan faktiskt förstå henne, tänk dig själv, att komma helt ny till en ny familj, som påstår att det är den riktiga?
Att inte få träffa sin gamla längre, där du har växt upp..
Hon måste känna sig både sårad/Arg/ledsen/rädd/besviken.

Älskar allt med detta kapitel, finns INGENTING att klaga på.
Det finns det aldrig när det gäller dig, Channie, förutom att kapitlet var för kort... VILL HA MER.
Gah, jävla cliffhanger....
JAG VILL JU VETA VAD SOM HÄNDER UNDER MIDDAGEN.
Hennes rum verkar skumt.
Och vad är det med Draco och "du får inte gå in i mitt rum" stylen?
Så är han ju i min ff:n med!
Kinky gosse... Jaja, whatever... SNÄLLA SKRIV MER HJÄRTAT!♥
*Dobby eyes, eller Lucius om du hellre vill det*

Babe, du är PERFECTION. ♥
Åhhh, jag är så jävla (ursäkta mitt ''svärande'' ledsen att jag avslutade alla tråkiga, dumma o världens sämsta FF:er.
När jag var nere i det dumma landet som kallas Turkiet, så försökte jag skriva flera kapitel till varje FF.
Men så en dag så lekte nån dum unge med min dator och raderade bort allt som jag skrivit, tro mig eller inte men jag slog i sönder barnet eftersom jag arbetade med det i flera veckor. D':<
Dumma unge . . . . x.x e.e
Aww, du gör mig tårögd. :'
WAIT! WAITT! WAITT!
Wtf? What did you just say?
Jag? Har? Talang? Denna? Sämsta? FF? Är? Bra?
Knappast din cupcake, du är helt fel.
DU har TALANGEN, DU har den BÄSTA FF:N.
Punkt slut, darling.
Du är underbar, right?
That is the truht, and don't say I didn' say the truth. Okay, honey?
Du kommer få ett nytt kapitel senare ikväll eller imorgon. :'
Ellie kommer gilla sitt namn senare, tror jag!
Japp hon vill heta Ellie och det ska hon göra men senare blir hennes liv uppochner vänt.
Hon kommer hata honom, FOREVER! (not)
Japp du har ganska rätt, hon är sårad/Arg/ledsen/rädd/besviken. e.e

Du ska få veta vad som händer under middagen och varför Draco stryker om att Drakella inte får gå in i hans rum.

Älskar dejj! ♥

GAH DU FÅR MIG ATT SPRATTLA AV IVER
ÖVER DEN HÄR UNDERBARA KOMMENTAREN!
Mitt älskade hjärta, du måste helt enkel förstå att du ÄGER.
Ja, det gär du VERKLIGEN.
Tusen ggr bättre än jag är du.
Plz, give me more.
Innan jag typ, går under.
LOVEU♥

Läs gärna min ff:n om Draco <3 Läser gärna din som gengäld, och för att jag älskar att läsa! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=51873

7 aug, 2013 21:26

1 2

Forum > Fanfiction > Om jag ändå låtit bli. - Drakella Malfoy.

Du får inte svara på den här tråden.