PRS mellan Lovisa Granger och Auroren
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Lovisa Granger och Auroren
|
Borttagen
|
William och jag proppade i oss all mat. Jag och William gick till en våg. Jag hade gått upp 5 kilo i vikt. Trevligt. Samma med Will. Vi smugglade ut oss själva och stack iväg till Holly och Theo. De var mina bästa vänner, om man nu inte räknar med Will.
7 aug, 2013 13:22
|
|
Borttagen
|
Jag började spela-tv spel med Theo och Theo gav mig en prisent jag öppnade den jag hade fått en låtsas trollstav från harry Potter jag svängde med trollstaven och sa Accio kontroll den kom flygande till mig va!!!!
8 aug, 2013 06:41
|
|
Borttagen
|
Jag gick upp på andra våningen med Holly. Hon hade varit på Harry Potter museet. Hon räckte fram en liten ask inslagen med ett kort som det stod mitt namn på! Jag öppnade det. R låg en låtsatstrollstav från Harry Potter.
-Det är Luna Lovegoods, sa Holly. Luna var min absoluta idol och jag sa: Alohomora! Och pekade på ett läst skrin som Holly tappat bort nyckeln till. Låset klickade till och öppnades. Jag tittade på Holly. Båda två stod och gapade.
8 aug, 2013 06:50
|
|
Borttagen
|
Jag sprang till Maya och sa att det kom en fjärkotroll flygande till mig jag kunde knappast andas jag började säga alla möjliga förbannelser jag råkade skuta en mördarförbannelse nära Mayas öra oj sa jag!!
8 aug, 2013 07:01
|
|
Borttagen
|
Will rusade in till mig och Holly. Han sa att han hade gjort Accio och jag sa att jag hade gjort Alohomora. En mördarförbannelse snuddade nästan mitt öra. Även om den inte träffade mig så blev jg medvetslös och föll ihop.
8 aug, 2013 08:40
|
|
Borttagen
|
Jag torkade bort lite svett från Maya
Och hällde ett glas vatten över henne.
Hon spottade lite och Theos mamma kom. Jag är doktor jag kan hjälpa till. Hon sa att hon hade svimmat.
8 aug, 2013 14:11
|
|
Borttagen
|
Jag vaknade av att mrs Bacon stod böjd över mig. "Vad hände!", ropade jag. Det kom lite spott i hennes ansikte. Jag och Will gick hem. Mamma såg mystisk ut när vi kom, kanske var det för att vi fyller år i morgon.
8 aug, 2013 14:14
|
|
Borttagen
|
Vi båda somna samtidigt i sängen ifall vad jag trodde. nästa dag så vakna vi och mamma skrek Will du har fått brev! jag gick ner och fick en kram av mamma. sen gick jag mot dörren där brevet låg jag läste det jag skrek som en Babian jag hade kommit in på Hogwarts
2 mar, 2014 17:41
|
|
Borttagen
|
Jag gick och lade mig. Jag vaknade tidigt på morgonen och kom ihåg vad som hänt tidigare dag. Jag låste upp hennes skrin! Jag gick ner och såg ett brev ligga på bordet. Det var adresserat till mig, så jag tog det och gick upp till mitt rum. Där uppe öppnade jag det, och jag såg att jag kommit in på Hogwarts! Och jag som bara trodde det var på låtsas!
Jag kvävde ett skrik, de andra sov ju, och jag tog fram trollstaven jag fick och övade Alohomora på ett skåp.
2 mar, 2014 17:48
|
|
Borttagen
|
Jag och Maya gick till diagon gränden och köpte trollstav jag fick en 13 tummare i alm med varulvs tand som kärna. sen gick vi till en kläd butik och köpte min uniform. sen gick vi och köpte en uggla till mig och till familjen så vi kan hålla kontakten utan mobiler för det är ju ingen Täkning på Hogwarts. jag fick 20 galleoner till att köpa saker på Tåget.
2 mar, 2014 19:18
|
Du får inte svara på den här tråden.