Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Random rollspel för flera

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Random rollspel för flera

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Kanske ett gäng vampyrer som allesammans är förälskade i en vmpyrflicka, och att det blir problem med vänskapsbanden och det?

Eller något annat?
Om jag ska vara ärlig så är jag mer för typ vampyrkrig och avhuggna huvuden, det var länge sen jag skrev om sånt men det går väl bra med din ide också, fast då tycker jag att det ska finnas typ värsta vampyr-mafioson eller något i den stilen.

Eller om hur vampyrer hade det förr i tiden.

Eller, så kan det vara typ att det är en vampyr som kommit på något som alla andra vampyrer vill ha och så typ gör alla allt för att få den där saken.

Ge gärna andra förslag!

3 aug, 2013 18:16

Borttagen

Avatar


Din senaste idé var jättebra, alla försöker fånga den som gjorde saken och så blir det krig med typ alla vampyrer i världen sedan.

6 aug, 2013 06:01

Borttagen

Avatar


Okej, vem gör mallen?

6 aug, 2013 11:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Okej, vem gör mallen?


Kan jag börja göra mall?

Namn: Ofelia Rosendal
Ålder: 17
Familj: Pappa död, mamma död, syster på barnhem långt hemifrån.
Art: Vampyr
Vapen: Pilbåge och det gamla vanliga vampyrer kan
Utseende: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fm33.photobucket.com%2Fimage%2Fvampyr%2FxVampyrX%2Fvampyr.jpg.html%3Fo%3D7
Personlighet: inte så artig, har ovårdade kläder
Övrigt: rollas fram

fashion7

1 sep, 2013 09:02

Detta inlägg ändrades senast 2013-09- 1 kl. 12:36
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Okej, lägger ut min mall om en stund.

1 sep, 2013 11:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Okej, lägger ut min mall om en stund.


ok

1 sep, 2013 12:22

Borttagen

Avatar


Namn: Kei Roku
Ålder: 17
Familj: Pappa död, Mamma död, storebror död, hund död.
Art: Halv vampyr, halv.....varulv
Vapen: Vampyr och varulv powers
Utseende: Typ....Isabelle Fuhrman.
Personlighet: Går inte riktigt att beskrivas mer än att hon är väldigt...rättfram
Övrigt: Rollas fram


----------------------
Kej, blir det bra???

1 sep, 2013 12:27

Borttagen

Avatar


Ja det blir bra.

1 sep, 2013 12:33

Borttagen

Avatar


Okej!

1 sep, 2013 12:45

Borttagen

Avatar


Ska du börja fashion7?

1 sep, 2013 12:46

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Random rollspel för flera

Du får inte svara på den här tråden.